x-ray-cat Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 [Kategori kan diskuterest. Poster den her fordi jeg vet at firefox er populær her.] Er denne firefox-nedlastnings-counteren seriøs? http://www.spreadfirefox.com/fifty.html Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Den teller antall nedlastninger av programvaren. Men nå må du jo òg medberegne det faktum at mengden nedlastinger så visst ikke er synonymt med antall personer som har lastet programmet - blant annet har 4 nye FireFox-versjoner forårsaket at jeg, blant annet, har lastet ned FireFox minst fire ganger. Lenke til kommentar
1447 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ser jo litt jalla ut, men kan jo i realiteten være seriøs... Tviler litt med hensyn til hvordan counteren ser ut. Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Den teller antall nedlastninger av programvaren. Men nå må du jo òg medberegne det faktum at mengden nedlastinger så visst ikke er synonymt med antall personer som har lastet programmet - blant annet har 4 nye FireFox-versjoner forårsaket at jeg, blant annet, har lastet ned FireFox minst fire ganger. Vet det. Men den teller fort for det om. Men selv om den tar innpå IE, så går det så sent når en ser forskjellen i prosent. Jeg sikter til w3schools sine statistikker. ikke sikkert de er så nyaktige men. Lurer på hvor ofte explorer lastes ned idag da... Håper ikke IE7 ødelegger for firefox-veksten. Iallefall hvis den ikke har få kvalikasjoner som en bør få kreve.. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Den teller antall nedlastninger av programvaren. Men nå må du jo òg medberegne det faktum at mengden nedlastinger så visst ikke er synonymt med antall personer som har lastet programmet - blant annet har 4 nye FireFox-versjoner forårsaket at jeg, blant annet, har lastet ned FireFox minst fire ganger. Hvis du laster ned Firefox med Firefox blir ikke nedlastingen telt, og dermed kommer de aller fleste oppgraderinger ikke på telleren. I tillegg er det jo alle de som laster ned Firefox med Linux-distribusjoners pakkestyrere, eller får Firefox med når de installerer den. Jeg vil faktisk tro at det faktiske antallet er litt høyere enn målingen viser... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Spread Firefox er på alle måter seriøst. Det forundrer meg ikke at de nå er oppe i 50 mill, tok jo ikke lang tid fra lanseringen til de hadde 25 mill. nedlastninger, så.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Den teller antall nedlastninger av programvaren. Men nå må du jo òg medberegne det faktum at mengden nedlastinger så visst ikke er synonymt med antall personer som har lastet programmet - blant annet har 4 nye FireFox-versjoner forårsaket at jeg, blant annet, har lastet ned FireFox minst fire ganger. Jeg har lastet det ned kun én gang derfra, og det var til en skole-PC. Jeg har installert det sikkert ti ganger på min PC, men alle gangene fra et annet mirror (archlinux.org). Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Di er oppe i 50000000 nedlastinger ja. Firefox blir lastet ned to ganger i sekundet, så det er nok rett. Programmer.no skreiv også dette.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Den teller antall nedlastninger av programvaren. Men nå må du jo òg medberegne det faktum at mengden nedlastinger så visst ikke er synonymt med antall personer som har lastet programmet - blant annet har 4 nye FireFox-versjoner forårsaket at jeg, blant annet, har lastet ned FireFox minst fire ganger. Det er sant, men på den annen side, så må man legge til de som ikke laster ned installfila fra den siden, men får den fra andre mennesker, andre nettsider, osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå