Gå til innhold

Er denne firefox-nedlastnings-counteren seriøs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den teller antall nedlastninger av programvaren. Men nå må du jo òg medberegne det faktum at mengden nedlastinger så visst ikke er synonymt med antall personer som har lastet programmet - blant annet har 4 nye FireFox-versjoner forårsaket at jeg, blant annet, har lastet ned FireFox minst fire ganger.

Lenke til kommentar
Den teller antall nedlastninger av programvaren. Men nå må du jo òg medberegne det faktum at mengden nedlastinger så visst ikke er synonymt med antall personer som har lastet programmet - blant annet har 4 nye FireFox-versjoner forårsaket at jeg, blant annet, har lastet ned FireFox minst fire ganger.

Vet det. Men den teller fort for det om. Men selv om den tar innpå IE, så går det så sent når en ser forskjellen i prosent. Jeg sikter til w3schools sine statistikker. ikke sikkert de er så nyaktige men. Lurer på hvor ofte explorer lastes ned idag da...

Håper ikke IE7 ødelegger for firefox-veksten. Iallefall hvis den ikke har få kvalikasjoner som en bør få kreve..

Lenke til kommentar

Hvis du laster ned Firefox med Firefox blir ikke nedlastingen telt, og dermed kommer de aller fleste oppgraderinger ikke på telleren. I tillegg er det jo alle de som laster ned Firefox med Linux-distribusjoners pakkestyrere, eller får Firefox med når de installerer den. Jeg vil faktisk tro at det faktiske antallet er litt høyere enn målingen viser...

Lenke til kommentar

Jeg har lastet det ned kun én gang derfra, og det var til en skole-PC.

Jeg har installert det sikkert ti ganger på min PC, men alle gangene fra et annet mirror (archlinux.org).

Lenke til kommentar

Det er sant, men på den annen side, så må man legge til de som ikke laster ned installfila fra den siden, men får den fra andre mennesker, andre nettsider, osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...