Gå til innhold

Nokia 6680 eller SE K750i?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny mobil (6210'en begynner bli litt gammelll.), og disse virker som de mest aktuelle?

Egentlig lener jeg mot K750i: lengre batteritid, bedre kamera, og ikke minst billigere. Eneste er at sist jeg prøvde SE 610 likte jeg den veldig dårlig, og gikk tilbake til min gamle Nokia 6210 :)

Kommentarer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hvis det står mellom 6680 og K750i, så er vel spørsmålet egentlig om du trenger 3G eller ikke.

Lenke til kommentar
Skal kjøpe ny mobil (6210'en begynner bli litt gammelll.), og disse virker som de mest aktuelle?

Egentlig lener jeg mot K750i: lengre batteritid, bedre kamera, og ikke minst billigere. Eneste er at sist jeg prøvde SE 610 likte jeg den veldig dårlig, og gikk tilbake til min gamle Nokia 6210 :)

Kommentarer?

:yes:

Om du vil ha meget god radio og godt kamera bør du velge k750i. Om du vil ha meget god e-post og rask oppkobling/henting av e-post og wap er løsningen 6680, mener jeg... har begge... :)

Endret av Hektor_
Lenke til kommentar

Hm.. 3G, vet ikke jeg? Blir vel neppe mye "webcam" med det første, ellers surfer jeg helst på PC'en.

Tror ikke jeg trenger spesielt mye epost heller (går ut fra det funger greit på SE også..). Kalander/appointments er bra da (+ synching), vet ikke hvordan det er på K700i?

Lenke til kommentar
Hm.. 3G, vet ikke jeg? Blir vel neppe mye "webcam" med det første, ellers surfer jeg helst på PC'en.

Tror ikke jeg trenger spesielt mye epost heller (går ut fra det funger greit på SE også..). Kalander/appointments er bra da (+ synching), vet ikke hvordan det er på K700i?

:roll:

Har ikke prøvd syncing.. men det går sikkert meget bra. Det er jo med en usb-kabel i pakken...

:D

e-posten er MYE enklere å skrive og hente på 6680.. også oppbling mot bluetooth headset.. ikke så kjapt med SE...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...