xisten Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Fyller altså året på Søndag og tenkte jeg skulle ønske meg ett nytt skjermkort.. Tenkte på dette da: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300440&cks=PRL Men, det står AGP 8X ( ja ikke mobb vet det er AGP, men har ikke PCI express og da sa bror min at det var bedre med AGP). Men i hovedkort manualen min står det: One AGP (accelerated graphics port) 1.5V 4x slot.. Passer det skjermkortet da? Svar fortest mulig takk! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 åssen hovedkort har du? ja det sku gå greit, så vidt jeg vet er alle agp 8x kort bakover kompatible med agp 4x. ps: kjøp med en ny kjøler til kortet, det støyer no inni granskauen. en NV silencer er et bra valg og den kjøler bedre, går mye stillere, og blåser varmlufta ut av kassa så det blir kaldere rundtomkring også Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva består resten av pcen av da? Det trengs en ganske "hot" pc for å kunne utnytte kraften i dette kortet. Kansje det er en "overkill" i forhold til resten av maskinen? Det vil ganske sikker fungere, men jeg tror du vil ha like stor glede av ett billigere grafikkort i "middelklassen". Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva består resten av pcen av da? Det trengs en ganske "hot" pc for å kunne utnytte kraften i dette kortet. Kansje det er en "overkill" i forhold til resten av maskinen? Det vil ganske sikker fungere, men jeg tror du vil ha like stor glede av ett billigere grafikkort i "middelklassen". Men nå ser jeg at du slipper å betale selv Lenke til kommentar
xisten Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Skal vi se pcen er: 2800+ AMD ATHLON XP hovedkortet er : MS-6712 (V1.X) ATX MAINBOARD skjermkortet jeg har i nå er: Geforce FX 5200.. og det suuuuger! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Vi har en kategori for skjermkort og problemer med skjermkort. Flytter threaden dit nå Velkommen til forumet by the way Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Joda, det ser ok ut. Hvor mye minne har pcen? Men du vil kansje oppleve at de nyeste spillene kansje ikke går like glatt som forventet, men da er det nok cpùen din som bremser. Bare husk å ha 1gb minne i kassen din, om du ikke allerde har det Lenke til kommentar
noringen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det funker med 4x port,men ytelsen blir jo redusert siden Agp4x er jo dobblet så tregt som 8x.(Bushastighet) Lenke til kommentar
SunZeeker Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kjøp Sapphire ATI 800XL, det er mye for pengene da du ikke har mulighet for SLI. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hmm, x800xl er ikke så særlig mye for pengenen når agp versjonen koster: 2789,-. On topic: Hvor stor PSU har du for å kunne drive beistet? Lenke til kommentar
xisten Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Endte opp med å kjøpe GAINWARD GEFORCE 6600GT 256MB DDR Det funker fett det, synes ikke fåreløpig det er så altfor godt, men det virker. Har problem med DirectX prøver å få til WoW dx9.0c vil ikke instaleres... Har dx9.0b... Får det ikke til,.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå