Gå til innhold

denne prosessoreren passe en abit nforce 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det sku funke ja, mene du må nok regne med å måtte oppdatere bios.

hvir du går for den sempron 1,75ghz med boxed kjøler så koster den ca 2kr mer altså. eller det var i alle fall tilfellet for et par mnd'er sia når jeg shoppa den. jeg tror ikke den 1,5ghz'en kommer med kjøler nemlig

Lenke til kommentar
jeg ble litt såra, men jeg har lese og skrive vansker så jeg kan liksom ikke helt for det! så det du gjøre legger prossesorer og hk også starte opp til du kommer på windows liksom? eller skal jeg brenne det programmet på en cd også legge det til på biosen?

Jeg har skjønt at du har lese og skrive vansker,men jeg har hvertfall ingen problemer med å skjønne hva det er du mener med dine innlegg. :)

At 1447 ber deg skrive rett skal du ikke bry deg om i det hele tatt. Bare å overse slike idioter som han!

Bare trykk DEL med en gang du starter maskinen med den nye prosessoren.Da vil du komme inn i bios. Velg deretter "Load optimised deafults" og trykk Enter.

Eller du kan flytte cmos-jumperen på hovedkortet ditt. Den står rett ved siden av batteriet.

Edit:Hvis hovedkortet ditt ikke "kjenner igjen" den nye prosessoren,så må du flashe bios. Du bruker da det FlashMenu programmet til det. FlashMenu brukes når du er i windows. Du må installere det før du kan bruke det.

FlashMenu er veldig enkelt å bruke. Du kan rett og slett ikke gjøre feil.

Eller du kan flashe bios med en diskett. Vær da 100% sikker på at du har valgt siste bios til akkurat DITT hovedkort.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
aaa nå skjønner jeg! laster ned bois greia,også går du på bios og og boot på cd,eller floppy riktig?

Nei.

Du gjør følgende:

1:Start maskinen (Windows).

2:installer FlashMenu.

3:Start FlashMenu programmet.

4:Trykk på One-Click Live Update og følg annvisningene til programmet.

Edit: Det er mye enklere å flashe bios med FlashMenu enn med diskett.

FlashMenu finner også riktig bios for deg,skal du ha bios på diskett må du være sikker på å finne den riktige biosen selv.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...