BWW Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja temaet sier litt hvor mye jeg kan om dette, men du verden så morro det er. Derfor ønsker jeg å lære mer. Legger opp bilder til familien som bor "over there" og har tidligere gjort dette ved å benytte frames. Fikk tipset at mange ting blir enklere med tabeller og det ble det. Men hvordan får jeg faste dokumenter/elementer til å holde plassen sin i cellene ,slik frames oppfører seg, istedet for å måtte lage hver ny side og gang. Er det mulig? All tilbakemelding tar jeg med takk og nysgjerighet. Alt nytt er nyttig her i gården Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Mange ting blir betraktelig enklere med <table>. Spørsmålet er om du har tenkt til å lage layout med tabeller; da er det <div> du er på jakt etter. Skal du derimot liste opp en hel rekke bilder i en tabell, da er det <table> man skal bruke :-) Lenke til kommentar
BWW Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Takk Jo jeg har liksom laget layout i en tabell og <div> Men jeg må likevel lage alle elementene og deres hyperkoblinger for hver side. Tungvint. Kan jeg få tabellen til å oppføre seg som frames? Slik at feks. cellen viser til et fast dokument og jeg ikke trenger å lage nye sider og alle deres elemneter hver gang. Blir mye pasteing og ikke så enkelt å huske alle rollover osv... Endret 26. mai 2005 av BWW Lenke til kommentar
Mira Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja det kan du, men da må til med et lite og enkelt PHP-script. Bare søk raskt etter include så finner du det fort :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå