Peter_89 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg skrudde på pc-en på morgenen, og da funka tastaturet helt fint. Da jeg kom hjem fra skolen funka det ikke i det hele tatt. Uansett hva jeg trykket på reagerte ikke pc-en. Jeg prøvde å re-boote, og da kom jeg meg rett og slett ikke inn på windows (jeg måtte jo skrive passord). Mitt tastatur er et "Microsoft Wireless Natural Multimedia Keyboard" som jeg fikk til jul 2003. Jeg har aldri før hatt problemer med det. Det er ikke batteriene, for jeg har prøvd å bytte dem to ganger. Tastaturet ble brukt sammen med en mottaker og ei mus. Mottakeren og musa fungerer fortsatt fint (forutenom at mottakeren har slutta å lyse..). For øyeblikket sitter jeg her og knotter på et eldgammelt Dell-tastatur fra 1997, som funker utrolig dårlig, både til spill og til msn. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få Microsoft-tastaturet mitt til å funke igjen? På forhånd tusen takk. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Proevd aa bytte frekvens? Lenke til kommentar
Peter_89 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Nei, hvordan gjør jeg det/hva er det for noe? Er ikke nybegynner på PC, men kan stort sett ingenting om trådløse tastatur/mus. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har samme problemer med musen min fra Microsoft. Virker som om det er noe galt med mottageren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå