TheBoz Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Heisann! Skal bestille meg ADSL på hybelen min og tror valget faller på telenor siden de er de som kan legge inn billigest. Men har noen spørsmål. Leverer telenor nå med router? Isåfall hvilken type router.' Er denne routeren grei, sånn at det er greit å åpne porter og sånn eller er den stengt? Går det ann å konfigurere denne routeren om til et rent modem og kjøre sin egen router? Ble mange spørsmål dette men håper noen kan svare. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Meget begrenset router funksjoner fra telenor. Men det er ikke noe problem og sette den opp som bridged slik at du kan bruke egen router. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Meget begrenset router funksjoner fra telenor.Men det er ikke noe problem og sette den opp som bridged slik at du kan bruke egen router. Hva mener du med begrensen router funksjonalitet? Beskriv. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) *bump* Ønsker mer informasjon om routeren Telenor leverer. Endret 21. juni 2005 av TheBoz Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det eneste som er begrenset i den som jeg kan komme på, er at det kun er en port på den, så hvis du skal ha flere PCer på, må du ha en switch. Personlig ville jeg vel gått for et eget adsl-modem. 3com f.eks. ! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Telenor leverer for det meste Speedtouch 510i, men disse koster ~500,- fra Telenor. Funksjonaliteten er som de fleste andre routere, men har ingen innebygget switch som elgvenn2 nevner. 1 port inn, 1 port ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå