Gå til innhold

Kan den reparerest, Sony Ericsson T630?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Eg har ein Sony Ericsson som eg mista i sjøen imens eg sløya fisk ein dagh, saltvatn, veit det ikkje er bra. Eg skylte mobilen lenge i ferskt vatn, mobilen fungerte. Men 1 uke etter slutte den bare å virke.Eg åpnet heile mobilen og såg litt rust rundt om kring. Prøvde å vaske bort og gå over alt. Men noen som har peiling på slikt?Kva er det som pleier å gå når sånt skjer? Kva kan eg gjøre, eit forsøk?NOe eg kan gjøre? Fortell meg folk med peiling, kan det være at eg får den tilå fungere igjen?

Takk fro svar..

Med vennlig helsing

Per Daniel Pettersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Eg har ein Sony Ericsson som eg mista i sjøen imens eg sløya fisk ein dagh, saltvatn, veit det ikkje er bra. Eg skylte mobilen lenge i ferskt vatn, mobilen fungerte. Men 1 uke etter slutte den bare å virke.Eg åpnet heile mobilen og såg litt rust rundt om kring. Prøvde å vaske bort og gå over alt. Men noen som har peiling på slikt?Kva er det som pleier å gå når sånt skjer? Kva kan eg gjøre, eit forsøk?NOe eg kan gjøre? Fortell meg folk med peiling, kan det være at eg får den tilå fungere igjen?

Takk fro svar..

Med vennlig helsing

Per Daniel Pettersen

Kjøp en flaske med kondensfjerner eller teknisksprit og rens printkortet med det> bruk en tannbørst (selv blander jeg 50/50 teknisksprit /kondensfjerner + en skvett med batteri vann oppi en plast boks).

Hvis der da ikke er liv bruk en Terminator dongel + sw (selges på QXL) og legg inn ny software :thumbup:

Funker den ikke da selg den på QXL som fuktskadet og du får vel ca 300 kr for den :D

Endret av EXIDE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...