C@sh Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Vet ikke helt om dette er det riktig stedet A poste det her men jeg finner ikke noen andre mer passende evner A poste det pA. En dag jeg skrudde pA pc n min sA hadde det skjedd noe rart med tasturet mitt. (sannsynligvis innstillingene) Jeg har ikke AE, OE og AA. Og de fleste tegnene har byttet plass. Det er litt viktig at jeg har alle bokstavene i alfabetet, siden jeg bruker pc n en del til skolearbeid. Jeg skjonner ikke hva som har skjedd. Noen som kan hjelpe meg ????? Lenke til kommentar
all right Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Windows står nok instilt på Engelsk tastatur. For å skifte det til norsk går du innpå:Start-> Controll Panel-> Regional and Languange Options-> Så setter du alt innpå der til Norsk. Jeg tror du gjør det her, er ikke helt sikker for jeg speie å gjøre det når jeg installerer windows. Viss det ikke er innpå der er det innpå Controll Panelet en plass. Edit: Velkommen til Forumet Endret 26. mai 2005 av all right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå