johnj Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Dette blir en samleplate med tre nye låter, blant annet den fantastiske "Fredag" som titt og ofte går på i alle fall P4. I forbindelse med utgivelsen legger de ut på turné med originalbesetningen. Hva er ditt forhold til Trang Fødsel? For min egen del: Gla'pop med finurlige tekster, det perfekte norskspråklige soundtracket til sommeren. Endret 26. mai 2005 av johnj Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Går i samme rekke som Postgirobygget. Sikkelig sommer musikk . Det er mitt forhold til bandet. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Sier meg enig med lord_vivec9 der.. Lett fordøyelig sommermusikk som passer perfekt til en varm dag i juli. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 gleder vi oss? nei "vi" gleder oss ikke. men "vi" gruer oss heller ikke. er ikke kjempe glad i Trang Fødsel, men de har noen korslige sommersanger Lenke til kommentar
M-J Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Om ikke annet så er navnet på gruppa genialt da! Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Trang fødsel med nytt album, gleder vi oss? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kan faktisk ikke huske EN sang i farta...men jeg vet de hadde en hit en sommer for mange år siden. Jeg mixa dem alltid med postgirobygget og De Derre. Same shit, different taste. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 blir ålreit! sommermusikk som mange andre har sagt Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) dobbelpost. Endret 29. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Trang Fødsel med "nytt" album, gleder vi oss? Litt. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 eh nei! Om det blir ett album jeg må kjempe meg igjennom sommeren med så kommer jeg nok til å drepe enn eller annen.. Finst en million band som er bedre.. og dritten der ligger sikkert nesten helt på bånn av det dårligeste! huff.. gruer meg enkelt å greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå