Spirre Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 tror nok jeg må joine i dette her, har minst en, kanskje to som blir med som jeg kjenner godt også. mene et spørsmål, er det er greit for dere (sett at jeg blir med) at jeg spiller litt utenom guilden til tider også? jeg har et par tre andre venner som jeg kunne tenke meg å spille litt med. og de kommer nok ikke til å joine av diverse årsaker. (les: har egen liten guild, er ikke medlemmer her osv) jeg har ikke fått svar enda så jeg qouter meg selv jeg for å se om det hjelper Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Noen som vet når vi får oss Guild hus? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 den sigilen som man trenger for å lag guild hus koster 100k hos vendor da Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 JEg har tillat meg å lage en logo (Midleretidig), til vårt heroikse, fantastastie, übre, GOSU, n00b-wooping osv guild. Hva sier dommerne? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Tillater meg en dobbelpost, med hvordan siden er ut! (Se på det nye banneret ) EDIT: Riktig bildet er en fordel! Endret 30. mai 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 JEg har tillat meg å lage en logo (Midleretidig), til vårt heroikse, fantastastie, übre, GOSU, n00b-wooping osv guild. Hva sier dommerne? Den var knall. Syns vi skal gå for den Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har siden fått noen URL enda? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har siden fått noen URL enda? Nope. Den er ikke helt ferdig. Mangler innhold b.l.a. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Som jeg sa på forumet vårt, så ser både siden og den der banneren helt konge ut Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tillater meg en dobbelpost, med hvordan siden er ut! (Se på det nye banneret ) EDIT: Riktig bildet er en fordel! Var ikke siden litt... grå? Litt kjedelige farger? Menmen, skal ikke klage, er ikke noe flink til å lage web-sider jeg, så. Men banneret var fint Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) @ Zyfex - genialt banner! @ Sigz - Adder deg iam! @ Spirre - det er helt ok, det - ingen som stopper deg fra å spille med andre enn guild-members @ Strategery - med en gang vi vinner i HoH eller får råd til å kjøpe av noen @ alle som roser zyfex med banneret - Endret 31. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
karl_aksel Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg for spille i morgen. Vil gjerne joine. er venn av Erica På forhånd takk Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tillater meg en dobbelpost, med hvordan siden er ut! (Se på det nye banneret ) EDIT: Riktig bildet er en fordel! Var ikke siden litt... grå? Litt kjedelige farger? Menmen, skal ikke klage, er ikke noe flink til å lage web-sider jeg, så. Men banneret var fint Jeg er veldig fan av stilrene sider. Mindre elementer =mindre rot =mer brukervennlige sider. Men jeg kommer nok til å oppdatere med nye design innimellom ja ^^ Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Yay! Har nå kjøpt meg spillet, og kommet godt(?) i gang. Er lvl 3 (fortsatt i noob-land(?)). Kan vel joine da, hvis dere vil ha meg... PCXray - Alek The Great ( ) - Warrior/Necromancer Gøy spill, så langt Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Vi er nå 18 medlemmer i WoH. Hvis det er noen som har meldt seg på som jeg har oversett må de si ifra snarest. Som dere ser er vi veldig mange som har Warrior som primary profession. Vi trenger flere Monks, Elementalists, Necromancers osv. For å ha en god guild trenger vi fler av de defensive karakterene. Alle er som sagt velkommen. Endret 1. juni 2005 av Grundig Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Som grundid sier - vi trenger flere med support-classes - atm har vi ingen main-mesmere i hele guilden Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Merkelig det....skulle tro at Mesmer da er en av de mindre populære yrkene? Får håpe at det kommer noen mesmer's løpende snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå