H4ngm4N Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 NY INFO: Til dere som vil joine guilden: Vi har midlertidig satt en rekruterings-stopp, fordi vi ikke har behov for flere atm og vi må bli bedre kjent og få inn litt rutine i treningene osv.. Men det er fortsatt håp, men da må du kontakte en av Officerene eller Guild Leader og be om å få bevise at du fortjener plassen. Officers: Grundig, LordZyfeX og Kevlar Guild Leader: SGE7000 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hadde vært fint om dere kunne oppdatert den første posten Kanskje ikke med alle medlemmer, men med relevant info som det om join-stopp. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Hadde vært fint om dere kunne oppdatert den første posten Kanskje ikke med alle medlemmer, men med relevant info som det om join-stopp. Det er Officer Grundig (Kai) sitt ansvar da han lagde denne tråden, og jeg dermed ikke kan gjøre noe med den første posten. Endret 11. juli 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Er klar over det Den var rettet til Grundig. Lenke til kommentar
P.E.R.J Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Litt offtopic, men:mister man alle tinga sine hvis man dauer og hvor bra specs må man ha for å spille GW? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 1.Nei 2.Ikke så veldig bra Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 1. lol(det ville tatt seg ut)(har den beste våpenet og shield så mister du det) :!: Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Sundering Fellblabe of Fortitude og vips ikke mer . Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Sundering Fellblabe of Fortitude og vips ikke mer . Kondolerer. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg tror ikke han mistet det, det var bare et eksempel på hva som ville skjedd hvis det hadde vært sånn. :!: Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kjipt om du mista en superior vigor eller Absorbsion Lenke til kommentar
MisterE Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Heisann gutta i WoH Hadde vært gøy med noen uoffisielle(unranked) GvG mot dere, har ikke så mange folk i guildet....eller d.v.s...det er sommer og folka fester og nyter sola, så er bare 4-7 online samtidigt for tiden. Jeg må innrømme at jeg faktisk ikke vet hvordan jeg starter en unranked match, har bare loka litt rundt i Guild/Start battle menyen...og da blir det som regel bare ranked matcher vi ender opp med da. Vi er ranka som ca. 850+/- atm, men er greit å kunne prøve ut taktikker og diverse builds i en GvG uten å ødelegge statsa Vet ikke om det har noe å si på hvilken server man spiller på når man skal GvG`r, in case det har det....så beklager jeg å mesme....eh...messe til forumet deres med dette sprøytet (ja det er sent, og ja det var et dårlig forsøk på å være morsom) Hvis dere vil ha tak i meg, så spiller jeg på European server, og IGN er Aiundel Alzaqri. Mvh Aiundel Alzaqri Proud leader of The Illuminati Clan-TiC Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvis dere mener dere har få, skulle dere sett status hos oss når det gjelder PvP. Men vi er gjerne med på det en gang, bare å kontakte Kevlar Trickshaper ingame Vi er jo på europa nå alle sammen, og å få en guild å spille "gratis" GvG mot hadde vært helt herlig. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Utfordringen til en Unranked GvG-kamp godkjennes. Vi avtaler tid ingame Mvh. Aeron Lathaniel Proud Leader of Warriors of Hw Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Da var eg kommet tilbake fra ferien. 2 uker uten gw gjekk overaskende bra. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvis dere skulle finne på å åpne rekrutteringen igjen vil jeg gjerne joine Jeg er aktiv, men det er for tiden litt kjedelig med ingen å snakke med :/ takk! Lenke til kommentar
brd Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Vært litt inaktiv i det siste må beklage men det nå sommer Kommer sterkt tilbake til høsten lover eg Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Mulighet for å joine eller? Lenke til kommentar
apefisk Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hvis det blir åpent for å joine igjen så kanskje jeg blir med, skal bare kjøpe spillet først Hvor får jeg kjøpt det billig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå