Adversary Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg fant ut at de oppdaterer Gw bare... er den store patchen som skulle komme eller? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jepp, minime - de driver med den ENORME patchen! Se her! http://www.guildwars.com/news/gameupdates.html En hel side med updates! Lenke til kommentar
Geeker Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jada, fikk spillet idag! Jeg er med Geeker - Miraculix The Wise - Elementalist/Necromancer lvl 11 Endret 10. juni 2005 av Geeker Lenke til kommentar
sigz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja ...Kanskje jeg joiner seinere...Bare vente til jeg kommer på level 20. Er bare halvveis nå. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Den nye patchen er fin fin, endelig så har tyskere og sånt sitt eget district og håper virkelig de nå blir mindre bruk av forskjellige språk på det engelske districtet. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Noen som har lagt merke til at runer ser annerledes ut? Må være patchen, runene ser faktisk ut som ekte runer nå, drit kult! :!: Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jepp, destructionz - ser dritrått ut Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) dQggl - Iron Jack Cash - Ranger/monk Vil gjerne være med Jeg spiller btw på US servers Endret 2. juni 2005 av dQggl Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Johannes eller Kai ser deg sikkert i morra, Kai blir hjemme i morra. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Skulle gjerne joinet men navnet på guilden var ikke akkurat det beste, så jeg holder meg til den guilden jeg er i. Enig med deg der... Heldigvis så er det ikke navnet, men folkene som utgjør hvordan en guild er. Og Warrios of Hw kommer med et filter, et filter som filtrerer ut folk guilden ikke er laget for. Endret 3. juni 2005 av Neshaug Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Vi har nå fått mange medlemmer, noe som er veldig, veldig koslig Men jeg må be dere som er med på listen under fortelle meg hva dere heter på dette forumet, og hvilke yrker dere har. Det er vikitg slik at vi kan ha oversikt. Send meg en PM med deres yrker og forum-navn, så skal jeg føye dere til på listen Lustra Pretoria The Strategy Player - Preben Birchwood Lan Leonhart Kaleb Axeslayer Stifi The One Erica Faith Necro Mansarer Jack Hammerhand Harbringer Of Magi Bodak Woodshire Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Jeg har litt problemmer med å regge meg på forumet, når jeg trykker "submit" kommer det bare tilbake til den register menyen...Er det noe jeg gjør galt eller? Og ja, jeg fyller ut alt som er markert med * edit: fikk det til når jeg brukte IE. Endret 3. juni 2005 av dQggl Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Forumet virker tydeligvis ikke med FF, så bruk IE, dere - kaaanskje med opera også Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja er noe merkelig med Firefox og forumet, men med IE og Opera virker det. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jepp... Alle som vil stemme på hvem som skal bli ny officer, må stemme innen kl. 19:15... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Ja er noe merkelig med Firefox og forumet, men med IE og Opera virker det. Rart.. jeg tok jo og registrerte meg i FF. Men nå når jeg skal legge til flere opplynsinger går det ikke. Edit: Mini Leif. Endret 3. juni 2005 av mini me Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 får spelet på mandag , da begyner eg i noob land da men eg er med greit?, eg seier kva eg heiter på mandagen Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Skriver opp for en venn. PsykoRage - Necro Mansarer - Nercromanser/Mesmer Kida Gakash - Ranger/monk Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jack Hammerhand- ---||---- Warrior /Ranger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå