H4ngm4N Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg mener Mesmer er underrated... Mulig de er vanskelig å spille med, men jeg tror det kan være veldig farlige hvis man bruker de riktig! Spesielt i GvG! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vi trenger primary mesmer! De har fast-casting.... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Oooooh! Fast-casting. oooooh! Nei, det er en av de dårligere unike abilitiene IMNSHO. Men derimot, som antil monk/caster er de geniale. Ingenting er så moro som å caste backfire, og i det den er ferdig, og monken skal heale, caste et interrupt!! Da begynner jeg å glise som f. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Sånn sarkasme mot meg, guildleadern, vil jeg ha meg frabedt... Og hvordan skal du rekke å kaste backfire og interrupt hvis monken er rask, når du ikke har fast-casting? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Får ikke registrert meg på forumet. Gjør jeg noe galt? Noen begrensninger for nick, eller noe lignende? Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg mener Mesmer er underrated... Mulig de er vanskelig å spille med, men jeg tror det kan være veldig farlige hvis man bruker de riktig! Spesielt i GvG! Klart mesmer er farli, vil ikke si det er lite mesmers rundt om kring og de banker de fleste i PvP. Som W/Mo møter jeg mesmer hele tia i 4v4 Arena og de er ikke så veldi gla i meg Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 har dere en plass til necro/monk ? isåfall. add meg navn: Fake Player Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jaja, XeLix - adder deg nå! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg er main mesmer Men har dere guild hall? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hey! Hvorstår ikke alt jeg.. Jeg kan ikke velge US servers, bare international og home district.. Hva gjør jeg feil? Dere spiller på roleplay? Eller du må spille der først for å unlocke skills? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det er ikke servere, men distrikt.. For å skifte region må du inn i options Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 er selv monk mesmer.. akkurat nå bruker jeg bare inspiration, kanskje jeg går over til illusion med tiden men da mister jeg masse "stjele energi" spells er kjekke å ha. Til slutt i pvp, kan det hende jeg dropper hele mesmer biten og blir 100% monk. Time will show Lenke til kommentar
sigz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Orka ikke joine jeg. Nå har alle de andre folka fått spillet og har snart råd til kapper...gleder meg som en liten unge! Men jeg klarer heller ikke registrere meg på forumet deres.. Skriver inn alt og trykker "submit" eller hva det er. Da blir alt slettet og det må skriver inn på¨nytt. Sånn fortseter det :S Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 får ikke endra profilen min hellet Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Men jeg klarer heller ikke registrere meg på forumet deres..Skriver inn alt og trykker "submit" eller hva det er. Da blir alt slettet og det må skriver inn på¨nytt. Sånn fortseter det :S Jepp, akkurat det samme som skjer med meg Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg vil joine Kaya Nymph lvl 7 Elementalist/Mesmer. Kommer til å gjøre stort sett alt på elementalist. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) @ alle med forumproblemer - prøv å gjøre det i IE. Her hos meg funka det fint med opera 7.54u2, så det burde funke med enten den eller ie. @ PoWerFeeD - adder deg nå! Flott med en elementalist i guilden! @ Sigz - skuffelse - dyp skuffelse Neida - men du får se om du vil joine en annen gang? Endret 2. juni 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 @ alle med forumproblemer - prøv å gjøre det i IE.Her hos meg funka det fint med opera 7.54u2, så det burde funke med enten den eller ie. jeg regga meg jo i FF.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jippi! No er Guild wars komt. *Installerer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå