ivanp Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hei jeg har mistet redline plata som fulgte med mitt X800SE kort, fins det noen plass jeg kan skaffe tilbake en ny plate? Event annen programvare for Radeon kort? Jeg vet Radeon kom ut med et eget OC program som var omtalt på www.hardware.no men jeg finner det ikke igjen Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Bruk heller ATI Tray Tool som er mye bedre og har mange gode funksjoner for ditt ATI kort. //Advancer Lenke til kommentar
ivanp Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 har lasta d ned, ska teste d etterpå. Men er d ok å bruke? vet at ATI tool ikke er helt på nett ang artifacts og slikt... Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Testing av artifacts i selve OC programmene har jeg ikke så stor tro på. Jeg tar heller å overklokker litt for så å teste selv i spill osv, så har desverre ikke så mye erfaring akkurat med artifacts delen av programmet //Advancer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå