endremonsen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei Jeg har et problem.....Når jeg skal starte enkelte spill skjer det ingenting.. Jeg trykker på ikonet, men ingenting skjer... Jeg har prøvd å starte spillet fra alle mulige steder....Fra Kjør, Start, skrivebord,programfiler..Det starter bare ikke.. Jeg har de nyeste driverne.... I hvertfall til skjermkortet.. Er det noen som har opplevd dette ? Lenke til kommentar
drool Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei Jeg har et problem.....Når jeg skal starte enkelte spill skjer det ingenting.. Jeg trykker på ikonet, men ingenting skjer... Jeg har prøvd å starte spillet fra alle mulige steder....Fra Kjør, Start, skrivebord,programfiler..Det starter bare ikke.. Jeg har de nyeste driverne.... I hvertfall til skjermkortet.. Er det noen som har opplevd dette ? reinstall Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Posten hører vel strengt tatt hjemme her: http://forum.overklokking.no/index.php?showforum=187 Som sagt kan du reinstallere, eller du kan prøve å frigi litt ressurser! Hvilke spill er det det gjelder? Endret 26. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 åssen "versjon" av spillet har du? noen typer pleier å være litt vrangere å ha med å gjøre enn andre. mene om det er lenge sia sist så kan du nok ha godt av en formatering Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei Jeg har et problem.....Når jeg skal starte enkelte spill skjer det ingenting.. Jeg trykker på ikonet, men ingenting skjer... Jeg har prøvd å starte spillet fra alle mulige steder....Fra Kjør, Start, skrivebord,programfiler..Det starter bare ikke.. Jeg har de nyeste driverne.... I hvertfall til skjermkortet.. Er det noen som har opplevd dette ? Du har allerede en tråd om dette. Denne er feilpostet og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg