big T Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) hei har nå endelig fått litt penger og skal kjøpe skikelig tastatur og mus, pcen brukes hovedsaklig til gaming men tastaturet må være greit å skrive på (må jo gjøre lekser) og MÅ ha de norske bokstavene... har tenkt på å kjøpe razorback plasma http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309100&cks=PRL noen invendinger? på tastatur fronten har jeg ingen ide om hva jeg skal kjøpe... takk for alle svar! Endret 27. mai 2005 av big T Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Du kan jo lese testen min av Razor Diamondback her! Beste musa jeg har vært borte i, anbefales på det beste! Når det gjelder tastatur er Keytronic Multimedia Tastatur et godt og ikke minst billig valg.. Ganske støysvakt, godt å skrive på og har alt du trenger av ekstra møkk! Lenke til kommentar
big T Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 har nå skifet tittel, håper den er god nokk, hvis ikke, si ifra så sakl jeg skifte den med en gang... tursen takk for svar Glisevask, regner med å bestille i løpet av helgen Lenke til kommentar
BKB Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Hadde personlig valgt en mus i Logitech serien, mx510 eller mx518. Logitech har også mange gode tastatur, foreksempel: Logitech Media Keyboard Edit: en skrivefeil Endret 27. mai 2005 av BKB Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 BKB: Du er litt av en smart kar Jeg har selv MX518 og Logitech media keyboard og det er helt UTROLIG bra! Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kjøp intellimouse 3.0 og bli pro-gamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå