Pampaxius Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hei har nettopp kjøpt meg en ekstern harddisk med muligheter for både firewire og usb2.0 tilgang. mener jeg hørte noen rykter om at en kan koble til både firewire og usb2.0 kontaktene til pc'en og at hastigheten da vil bli like rask som de to til sammen.. stemmer dette? hadde jo vært svært så praktisk med en super-rask disk:) Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har tenkt litt på noe av den samma selv, men at jeg kobler desktop gjennom firewire og laptop gjennom usb, men har hørt at når firewire er tilkoblet deaktiveres usb porten på hd-kabinettet? Lenke til kommentar
Pampaxius Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 hmm... nei det tviler eg litt på igrunn. er nemli to 6pins firewire utganger på den eksterne hd'en så må jo være beregna å koble til fleire kabler. men om det går an å koble fleire kabler til EN maskin er eg litt usikker på.. får nesten bare prøve viss ingen har erfaring med problemstillingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå