TanglewoodD Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19348 Denne tenkte jeg på, eller jeg tenkte først på Mist 500w, den er stille, stilig, kvalitet, men 900kroner har jeg ikke lyst til og bruke nå, det nærmer seg sommer`n. hehe Så da falt nesten valget på NorthQ 4001 Silent. Som navnet lyder "Silent Så burde den vel være ganske stille? Et must er at den er stille, like stille som Misten. Og den skal da vare over 2dager. Noen som har like billige psu`er som er stilige, Billige, og stille , så bare sleng dere på. Noen som har denne psu ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 NorthQ er kvalitet.. De er også ganske støysvake! Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 NorthQ er bra Viftene er litt sånn jalla da men Vert pengene men kan ikke drive de verste systemene, litt sånn japansk skrytewatt Lenke til kommentar
Winze Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har denne PSU, helt grei og støysvak, har ikke hatt noen problemer med den. Den gir mer enn nok power til meg. Anbefaler den sterkt! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har den selv, Konge PSU. Ikke hørbar, i hvertfall ikke i mitt TT Tsunami. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Jaok, er det noe som helst "sleeves" på den, som i Misten ? Hadde vært fint, spesielt når jeg tenker på Acryl kabienett Men vifta, bråker den mer eller mindre som en Papst 120mm. Hvis den bråker mer eller likt, så vil jeg ikke ha den. EdIT : Jeg har 1024 Inlegg ! Endret 26. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jaok, er det noe som helst "sleeves" på den, som i Misten ? Hadde vært fint, spesielt når jeg tenker på Acryl kabienett Men vifta, bråker den mer eller mindre som en Papst 120mm. Hvis den bråker mer eller likt, så vil jeg ikke ha den. EdIT : Jeg har 1024 Inlegg ! Det er ingen sleeve. Sleevet alt selv jeg. Hva skal du med acryl kabinett da? den bråker nok mye mindre. TROR jeg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Altså, jeg har en InWin X70 eller den, den er jo diger, tenkte på "Water Cooling Case" fra Lian Li Men om jeg gidder å betale 1700 for det, er uhørt. Det er mye penger. Da var bestillingen bekreftet Endret 26. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå