BorN Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Nå er det på'n igjen... (hadde samme problemet som beskrevet under for ca. en uke siden... linken til emnet står her PC'en min skrudde seg av for 5 minutter siden, etter at jeg gjennoppretta maskinen for noen dager siden. Jeg var så dum at jeg ikke formaterte hele sulamitten. Jeg brukte bare Norton Ghost til å gjennopprette stasjon C:\ til et gjennopprettingspunkt en dag etter jeg hadde kjøpt PC-en... Så nå har jeg altså samme problemet igjen. PC'en skrur seg plutselig av, i dag mens jeg spilte CS... Kanskje det ikke er et virus, kanskje det er noe med innstillngene til prossesoren, skjermkort e.l. ???? Spesiellt skjermkortet (nVidia FX 5200 - 128 MB) var ganske så hot rett etter den slo seg av... JEG har vertfall ikke peiling på hva jeg skal gjøre, annet enn å - nettopp - formatere ALT... Forslag til hva problemet kan være??? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har du klokket skjermkortet, eller viss et blir for varmt må du se på kjølingen! Lenke til kommentar
BorN Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Har du klokket skjermkortet, eller viss et blir for varmt må du se på kjølingen! nix .. ikke noe av det er problemet ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå