Gå til innhold

skjermkort i "dinside" pc..

HPS

Anbefalte innlegg

sitter og skal bestille meg en "dinside pc" på komplett...

skal ha uten skjerm. bestiller meg en flatskjerm når eg får råd til det.. om en mnd eller 2..

men lurer litt på skjermkortet..

det som er satt opp er et

XFX GeForce 6600GT 128MB GDDR3 PCI-Express,Tv-Out, Dual-DVI, Retail [info]

for ca 300 ekstra kan man få et

Gainward GeForce 6600GT 128MB 2ns GDDR3 PCI-Express,"Ultra/1960PCX GS"ViVo/2xDVI [info]

men hvis man foreksempel velger et

Gainward GeForce 6200 TurboCache PCI-Express, supports 256MB, DVI, Tv-Out [info] -930.59 så sparer man ca en 1000 lapp...

samme hvis man velger et

Sapphire Radeon X300 128MB DDR PCI-Express, Tv-Out/DVI-I, Lite-Retail [info] -848.75

skal bruke pcen til internett for det meste.. + office og litt spilling, men ikke "tunge spill"

spiller for det meste FM2005 og need for speed :-) dette har funka fint på min 2-3 år gamle pc med et ASUS AGP-V7100 Pro 32 mb ram skjermkort

er vel ikke vits i å bruke 16-1800 på et skjermkort når eg ikke er en stor spiller?

noen med tips'?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lurte på å kjøpe et av de 2 som man sparer en 1000 lapp på og hvis ikke de funker til mitt bruk så kjøper eg seinere et 6600gt eller noe lignende..

er jo litt unødvendig å bruke 2000 på et skjermkort som er myyyyyyyyyyyyyyyyyye bedre enn det eg trenger...

då er det bedre å kjøpe noe annet lurt :-)

Lenke til kommentar

et vanlig Gainward GeForce 6600 koster i den dinside pcen bare 42 kr kr mindre enn et geforce 6600 gt.. sjøl om det vanlige 6600 kortet koster 600 mindre hvis man kjøper det løst.. men men.. de håper vel noen kjøper 6600 kortet og ikke sjekker prisen på ka det egentlig koster..

når man kjøper dinside pcen sånn som eg har satt opp så betaler man faktisk mindre enn hvis man hadde kjøpt delene løst.. og man får montering. testing, 3 års garanti og service med på kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...