Naits Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det er ingen skam å være forelsket vet du Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 helt enig Materalistisk... Jeg... neeeeeeeeeeei............ hehe Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er det noen andre har klart å "knekke" disse to pinnene på laderen? ikke de metallsakene, men de som "holder" mobilen... Var visst knekt etter førstegangslading, men jeg bare super-limte dem Godt gjort. Du burde reklamert på kabelen, så hadde du fått ny. Du har jo den andre kabelen å lade med i mellomtiden. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er det noe problem å stoppe førstegangsladingen? Vil dette ha noe å si for batteriet? (For å skifte sim-kort f.eks ) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er det noe problem å stoppe førstegangsladingen? Vil dette ha noe å si for batteriet?(For å skifte sim-kort f.eks ) Er ikke noe spesielt med første lading kontra de andre 1000 gangene du skal lade den. Lad som du vil, avslutt når du vil. ingenting å si. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Et bra tips til dere som er usikre vedrørende ladingen for første gang. I manualen står det 4 timer og det er helt riktig at batteriindikatorn er full etter 2-3 timer ,men det betyr ikke at den er FULL LADA !!. La den stå i 4 timer, men så kommer det viktige. Bruk mobilen heeeelt til batteriet går ut første gangen IKKE LAD etter bruk første gang.(Usb kabel går greit, hvis man skal overføre ting). Men la batteriet gå HELT tomt første gangen og så lader man som vanlig igjen. Batteriet fra produsentene er ladet halveis da man kjøper phonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Leser du ikke hva Crazysteps skriver? Dessuten, så står det som sagt i manualen at man skal lade i 4 timer, eller til batteriikonet viser at det er fullt. Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Hei! Har et lite problem: Jeg kjøpte k750i i går, og ladet den fra kl. 20.35, og etter å ha lest på forumet konkluderte jeg at jeg burde lade den i 12 timer. Så idag sjekket jeg mobilen (kl. 08.25), og det står fortsatt charging. Noen tips? T-mac1. Endret 5. juni 2005 av T-mac1 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Bruk mobilen heeeelt til batteriet går ut første gangen IKKE LAD etter bruk første gang.(Usb kabel går greit, hvis man skal overføre ting). Men la batteriet gå HELT tomt første gangen og så lader man som vanlig igjen. Man skal helst ikke lade nye batterier HELT UT. Dessuten må man lade etter bruk første gangen, ellers kan man jo aldri lade telefonen. Og hvorfor går USB-kabel greit og ikke vanlig lader? Den lader jo i USB'en også. Innlegget ditt faller på egen urimelighet. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hei! Har et lite problem: Jeg kjøpte k750i i går, og ladet den fra kl. 20.35, og etter å ha lest på forumet konkluderte jeg at jeg burde lade den i 12 timer. Så idag sjekket jeg mobilen (kl. 08.25), og det står fortsatt charging. Noen tips? T-mac1. Antar at det står charging bare kabelen er koblet i. Gå inn i standby-vinduet, og trykk på + på volumknappen, og scroll deg ned til bunnen. Der bør det stå batterikapasitet - 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå