ZeBuLoN@☂ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Holder på å lade min k750i for første gang, har nå ladet den i ca 3 timer, og på skjermen er batteri ikonet fullt og det står charging. I manualen står det at man bør lade tlf i 4 timer. Mitt spm er: Står det charging hele tiden, selv om batteriet er fullt ladet? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Holder på å lade min k750i for første gang, har nå ladet den i ca 3 timer, og på skjermen er batteri ikonet fullt og det står charging. I manualen står det at man bør lade tlf i 4 timer. Mitt spm er: Står det charging hele tiden, selv om batteriet er fullt ladet? Kan du ikke vente en time og se? Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 hvor lenge ladet du din da? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Holder på å lade min k750i for første gang, har nå ladet den i ca 3 timer, og på skjermen er batteri ikonet fullt og det står charging. I manualen står det at man bør lade tlf i 4 timer. Mitt spm er: Står det charging hele tiden, selv om batteriet er fullt ladet? Etter at det står charged og du ser indikatoren viser 100% så må du la den stå i laderen i 4 timer til før du kan ta den av. Det står i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Holder på å lade min k750i for første gang, har nå ladet den i ca 3 timer, og på skjermen er batteri ikonet fullt og det står charging. I manualen står det at man bør lade tlf i 4 timer. Mitt spm er: Står det charging hele tiden, selv om batteriet er fullt ladet? Etter at det står charged og du ser indikatoren viser 100% så må du la den stå i laderen i 4 timer til før du kan ta den av. Det står i bruksanvisningen. For å få 100% fulladet batteri vel og merke. Kan gjerne avbryte ladesekvensen midt i, også ved førstegangs lading. Hittil har jeg kun ladet mobilen en 30-40 minutter via USB-kabelen. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ladet den i en time jeg, helt til batteriindikatoren var full.. så klarte jeg ikke å holde ut lenger.. Bestilte en K750 på nettet, men klarte ikke å vente så jeg kjøpte i butikk istedetfor, så jeg bare bytter batteri eller no. Det har jo vart i 2 dager snart med heftig bruk... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ladet den i en time jeg, helt til batteriindikatoren var full.. så klarte jeg ikke å holde ut lenger.. Bestilte en K750 på nettet, men klarte ikke å vente så jeg kjøpte i butikk istedetfor, så jeg bare bytter batteri eller no. Det har jo vart i 2 dager snart med heftig bruk... Batteriet blir ikke dårligere av en slik lading. Lad det akkurat når du måtte ønske. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Min har vart i 2 dager nå etter heftig bruk. er 20% igjen til nå. Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg pleier alltid å tømme batteriet før jeg lader 1 gang.. Det er som regel halvfullt når det ligger i esken.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg pleier alltid å tømme batteriet før jeg lader 1 gang.. Det er som regel halvfullt når det ligger i esken.. Batteriene er halvfulle når de kommer fra fabrikk da de lagres best ved det nivået. Jeg pleier også å tømme batteriet før jeg lader den opp, men det er bare fordi det passer best slik. Jo bedre batterikapasitet enn mobil har, jo oftere lader jeg når den er halvfull osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Etter at det står charged og du ser indikatoren viser 100% så må du la den stå i laderen i 4 timer til før du kan ta den av.Det står i bruksanvisningen. Nå står det jo faktisk: Vent omtrent fire timer, eller til batteriikonet viser at telefonen er fulladet. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvordan kan man se hvor mange prosent det er igjen av batteriet? Jeg ser bare den vanlige batterimåleren oppe til høyre slik det alltid har vært.. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ettersom jeg ikke har fått kjøpt den, og dermed kan garantere for det, så kan du trykke på en av volumknappene. Da får du forhåpentligvis opp en status-informasjon. Men som sagt, det er mulig det er en annen knapp på k750. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er det noen andre har klart å "knekke" disse to pinnene på laderen? ikke de metallsakene, men de som "holder" mobilen... Var visst knekt etter førstegangslading, men jeg bare super-limte dem Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvordan kan man se hvor mange prosent det er igjen av batteriet? Jeg ser bare den vanlige batterimåleren oppe til høyre slik det alltid har vært.. trykk på volum/zoom-knappen når du er i standby-bilde... scroll nedover, og du vil se det. Som en annen jo antydet her... Uansett er jeg glad for at jeg tok meg tid til 12 timer førstegangs, tror iallefall ikke det skader. Det er visst forskjell på Li-ion og Li-Pon (K750) på disse områdene. Er det ikke sånn her at man helst ikke skal lade batteriet helt ut? brorsan fikk det rådet på s700... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Skader ikke å bruke den under førstegangslading går jeg ut ifra? Endret 26. mai 2005 av Naits Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 som jeg har forstått av de andre her. nei Lenke til kommentar
Naits Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Så lenge jeg kan leke meg med mobilen når den lader, så er det jo forsåvidt ikke noe problem å hente den hos posten sånn i 10-tida i morgen tidlig, legge den på lading i noen timer også ta den ut til kvelden Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hehe det gjorde jeg Kunne ikke motstå og henge uten for postkontoret og sikkle på vinduet, måtte bare ha den fort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå