Gå til innhold

Hvordan fungerer battlefield spillene med firewall


Anbefalte innlegg

hei vurderer å kjøpe meg BF2, men hvordan fungrer de tidligere spillene med en firewall på?

 

har F-ecure Internett Security 2005 installert (rein møkk spør du meg) og da selv om jeg godtar server/internett tilgang på spill er det ikke alle som går over nettet, Republic commando, act of war blant annet, mens spill som World Of Warcraft og trackmania fungerer utmerket. har ikke testet andre ennå.

 

hjelper av en eller merkelig grunn ikke å deaktivere firewallen, et eksempel er republic commando, med firewallen på fryser pc'n da jeg går inn på multiplayer delen, det samme skjer hvis jeg slår av firewallen, eneste løsning er å slå av hele programmet (ikke akkurat smart)

 

så hvis noen har erfaring med BF på nettet med Firewall ville det vært fint å høre deres komentarer.

 

og hadde vært toppers om andre hadde f-secure og kunne gitt meg noen tips om hvordan man knofiguerer den riktig slik at dette problemet forsvinner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei vurderer å kjøpe meg BF2, men hvordan fungrer de tidligere spillene med en firewall på?

 

har F-ecure Internett Security 2005 installert (rein møkk spør du meg) og da selv om jeg godtar server/internett tilgang på spill er det ikke alle som går over nettet, Republic commando, act of war blant annet, mens spill som World Of Warcraft og trackmania fungerer utmerket. har ikke testet andre ennå.

 

hjelper av en eller merkelig grunn ikke å deaktivere firewallen, et eksempel er republic commando, med firewallen på fryser pc'n da jeg går inn på multiplayer delen, det samme skjer hvis jeg slår av firewallen, eneste løsning er å slå av hele programmet (ikke akkurat smart)

 

så hvis noen har erfaring med BF på nettet med Firewall ville det vært fint å høre deres komentarer.

 

og hadde vært toppers om andre hadde f-secure og kunne gitt meg noen tips om hvordan man knofiguerer den riktig slik at dette problemet forsvinner.

Jeg har selv en maskin som er koblet opp mot internett via en server. Denne serveren kjører norton firewall. Har ikke opplevd noen problemer anngående å ikke komme inn på servere, og ping-en min holder seg lav. Ned mot 30 på norske servere. Ingenting som fryser her. Riktig nok kjører firewall-en på serveren og det er norton.

Lenke til kommentar

vel får ta sjangsen på at det fungerer da, kan jo alltids skaffe meg de gammle for å teste :)

 

uansett takker for svaret ditt, ga meg lit større håp om at det skal fungere.

 

curse augi 2 lydkorta for å være vrange med norton programvare!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...