Metal_martin89 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er det noen der ute som har egne band? Vet det er mange som har det Dere som har det og vil dele musikken deres kan jo legge ut lsangene her.. eller link... hadde vært fett.. spiller selv i band!!! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Noen band eg har/er involvert i; Kamfer In Blanco (oppløst) Spiller bass.. Lenke til kommentar
Metal_martin89 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 www.home.no/villfavn Supert Alle folka har dritbra musikksmak og.. ikke så værst tøft bandet selv heller... flottflott Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Spiller i 2 og et 1/2 band akkurat nå jeg, men er såpass nystarta alle sammen at vi ikke har fått tatt opp noe særlig eller kommet skikkelig i gang enda (om vi ser bort fra det såkalte "hw.no" bandet vi tullet litt rundt med tidligere). Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Spiller mest på hobbybasis, blitt lite hjemmesnekra låter så det blir mest cover... The Slips (tidligere Kejamala) der jeg spiller bass Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Mörkegjemsel Pardioblackmetal Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Vet ikke om det kan kalles band akkurat, men jeg spiller i 3 korps. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 For 25 år siden. Så det er lenge siden. det siste av dem startet som 3-manns hardcore punk, endte opp som 6 manns (5 gutter og en jente) nyveiv. Skrev ikke akkurat historie, men gøy var det. Skulle gjerne postet litt av det vi spilte, men vi gjorde bare et skikkelig opptak, og mastertapen ble lånt bort til en fyr som slettet den ved et uhell. Sa han som lånte den bort... Geir Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Spiller mest på hobby basis (trommer), er ganske ny. Fatter sier jeg ville ha godt av å bli med i band. Men det er ingen jeg kjenner som spiller noe annet.... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 en lik tråd? finnes en slik tråd fra før av! Lenke til kommentar
Metal_martin89 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 en lik tråd? finnes en slik tråd fra før av! Vanskelig å holde styr på alle trådene som er her vettu;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå