Uin Viel Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har en skoleoppgave som går ut på å lage en musikkvideo. Den skal leveres i morgen, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Det skal være musikkvideo til Pick up the bones av Alice Cooper. Det eneste kravet er at det må være en scene der jeg beveger meg i takt med musikken. Noen som har tips til hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Gjør det samme som i "Call On Me" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 USE ZE FANTATATAATAZI! Bruk hodet, og tenk ut smarte ideer, og bruk gjerne litt tid på redigering. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Har noen av dere hørt Pick up the bones? Det er vanskelig å lage musikkvideo til den.. Hvis noen har hørt den, hvor burde jeg bevege med i rytme? edit: Jeg har nå mekket sammen noe. Takker for tips! For de som lurer ble videoen i en slags "okkult" stil, det med å bevege seg i rytme til musikken ble det nå, så som så med.. Endret 26. mai 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå