Bramnar Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Da har jeg klart de store, nok en gang avlagt en dårlig eksamen som mest sannsynlig står til stryk. For tredje gang. Etter regelverket får ikke jeg flere forsøk ved samme høyskole, utenom å sende en søknad med en veldig god grunn. Spørsmålet er om de da er mulig å ta samme faget ved en annen høyskole slik jeg får fullført bachelorgraden min? Har hørt mange rykter om dette, men ingenting er sikkert. Har lest gjennom en del regler, men finner ingenting som har med dette å gjøre. Lenke til kommentar
simes Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, det går helt fint, men da må du høre med skolen om dette faget tilsvarer det du mangler i din studieplan. I så fall kan skolen godkjenne bachelorgraden din med det emnet. Lenke til kommentar
Bramnar Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Takker for svaret.... Da er det bare å smøre seg med litt tolmodighet, forhåpentligvis slipper jeg å gjøre det Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hadde satset på søknad jeg... VEd å ta på en annen skole kan du jo risikere å måtte levere obligatoriske innleveringer etc. Jeg har faktisk hørt av en lærer om ny regel som sier man kan i løpet av 3 år ta eksamen så mange ganger man vil. Men virker ikke som det stemmer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå