Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, det gikk kjapt. Kan i hvertfall si at VII ikke har 100 % av stemmene nå. Min gikk til VI.

Enig med cun at XII og X vil komme høyt opp av de grunnene han nevner. Men er litt usikker på hvordan det nye slossystemet i XII vil slå ut. Pluss at det kom hit til Europa i mars i år. Kanskje det ikke har rukket å feste seg så godt i hodet til spillerne enda.

Har IX som en liten outsider (til andreplassen altså), det er en god del som har den som sin favoritt.

Lenke til kommentar
Jeg tipper at XII og X er ganske populære, grunnet deres mer moderne innpakning (og det faktum at 12-ern ble sluppet i fjor, kollektiv hukommelse er viktig å ta med i anslaget).

8690131[/snapback]

Vel FFX er det første FF-spillet jeg spilte og det var jo rett og slett nydelig så det er ikke rart at min stemme går til det :love: , FFXII er også bra men ikke like bra spør du nå meg :)

Lenke til kommentar
noen som er enig med meg hvor mye grafisk forbedring IX til X har?

man kan klart se forskjell. selv menner jeg VII er best deretter X så IX

8690628[/snapback]

Selvfølgelig, dette var jo bytte fra PS1 til PS2, som er mye kraftigere sammenlignet med PS1.

Selv liker jeg IX bedre enn X (:

Lenke til kommentar
Jeg syns den grafiske overgangen fra 16bit til 32bit var mye større enn seinere overganger. Husker første gang jeg så et Playstation-spill. Ble helt sjokkert over hvor god grafikk det var :p

8690794[/snapback]

Minner meg om når jeg fikk min første PS1 (rett etter release) :love:

Lenke til kommentar
Jeg syns den grafiske overgangen fra 16bit til 32bit var mye større enn seinere overganger. Husker første gang jeg så et Playstation-spill. Ble helt sjokkert over hvor god grafikk det var :p

8690794[/snapback]

Minner meg om når jeg fikk min første PS1 (rett etter release) :love:

8690857[/snapback]

fikk min ps1 året etter realease(min personlige familien hadde en fra før av). var ikke så dyr i forhold til de ps2 og ps3. prisene på konsoller å spill har steget mye før hadde jeg ikke store problemer med å få tak i spill nå går det 4 måndter før jeg får kjøpt spillene, spillene har riktig nok blitt bedre, konsollene også, men må prisene stigge så mye, jeg får jo ikke råd til ps3 hvordan skal jeg få spilt XIII når det kommer?

Lenke til kommentar
spillene har riktig nok blitt bedre

8690981[/snapback]

Det har de absolut ikke imo. Men smak og behag :thumbup:

Når det gjelder FF XIII så er det nok ikke noen annen måte å få spillt spillet en å kjøpe PS3. Du kan jo evt. kose deg med FF I - XII mens du sparer penger.

Lenke til kommentar
Hva er dette for noe tull!? Jeg er den eneste personen som har stemt på IX!  :mad:

Også er det så mange på VII, tull! Greit at VII var best på sin tid, men IX er bra, synd at så få har faktisk spilt det.  :cry:

8691194[/snapback]

Hvordan blir det tull? Av alle spillene så er VII best.. IX er også et formidablet spill, men den mangler det lille ekstra som mange, inkludert meg, fant i VII..

Og tror maaange har spilt IX, de synes bare VII er bedre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...