Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

noen som vet hvor jeg kan kjøpe teleport stones? selger dem ikke på airship lenger... :cry:

8634655[/snapback]

Jeg syns disse steinene selges overalt...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Prøv i bazaren i Rabanastre

8637333[/snapback]

hadde dem i rabanastre, ja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blitt lite spilling i det siste pga eksamener og bacheloroppgave, men er nå kommet til Giruvegan. Det jeg lurer på er hvor langt er det i spillet? Er litt redd for å "plutselig møte sistebossen og bli ferdig", vil gjøre det meste som kan gjøres først...iallefall ta alle hunts etc. Så jeg lurer på om det er mye igjen i spillet, og om man "merker" når man begynner å nærme seg sistebossen.

Lenke til kommentar
Har blitt lite spilling i det siste pga eksamener og bacheloroppgave, men er nå kommet til Giruvegan. Det jeg lurer på er hvor langt er det i spillet? Er litt redd for å "plutselig møte sistebossen og bli ferdig", vil gjøre det meste som kan gjøres først...iallefall ta alle hunts etc. Så jeg lurer på om det er mye igjen i spillet, og om man "merker" når man begynner å nærme seg sistebossen.

8650212[/snapback]

Går utifra at du snakker om The Ancient City of Giruvegan, og det kan jo da se ut som at du er mye nærmere slutten enn du er starten for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål om Tournesol:

Jeg har hørt at 600,000 gil og man må jo kjøpe og selge noen items for at den i hele tatt skal være mulig å kjøpe(Jewel of the Serpent og Jewel of Creation blant annet), hvordan i huleste skal jeg få tak i så mye penger? Har dere noen gode råd?

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Går utifra at du snakker om The Ancient City of Giruvegan, og det kan jo da se ut som at du er mye nærmere slutten enn du er starten for å si det sånn ;)

8653767[/snapback]

Er The Ancient City of Giruvegan jeg snakker om ja. Fikk liksom følelsen av at jeg nærmet meg slutten når jeg sloss mot Behemoths og befinner meg i en "underverden". Ble ikke helt klok på svaret ditt da. Bør jeg komme meg til nærmeste krystall og teleportere meg ut, eller er det et stykke igjen? :ermm:

Lenke til kommentar

8653767[/snapback]

Er The Ancient City of Giruvegan jeg snakker om ja. Fikk liksom følelsen av at jeg nærmet meg slutten når jeg sloss mot Behemoths og befinner meg i en "underverden". Ble ikke helt klok på svaret ditt da. Bør jeg komme meg til nærmeste krystall og teleportere meg ut, eller er det et stykke igjen? :ermm:

8654123[/snapback]

Etter at du har tatt bossen Famfrit kommer du tilbake til Balfonheim Port, der får du muligheten til å reise til Imperial Sky Fortress Bahamut. Hvis du vil gjøre flere sidequest eller andre ting, bør du nok heller chille litt å heller reise dit når du har gjort alt du vil gjøre.
Lenke til kommentar
Går utifra at du snakker om The Ancient City of Giruvegan

8653767[/snapback]

Hvor skulle det ellers vært? :p

Til deg som lurte på anskaffelsen av Tournesol:

Sjekk ut http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/459841/48127, der står alle de "ultimate" våpnene listet, samt hvordan man får tak i dem. For øvrig er et godt generelt tips til å tjene penger

å finne et sted med bare en type fiender (gjerne en type fiender som dropper dyrebar loot) og chaine disse. Et eksempel er Coeurls i Golmore Jungle, selv om disse ikke dropper loot som kan selges for særlig mye.
Endret av Emoelg
Lenke til kommentar

fem spørsmål FFXII:

I dalmasca estersand finner du et sted som heter south bank villiage. men hvordan kommer man seg til andre siden av vannet der?

Kan man få noe viktig av hunts?

Hvor får jeg tak i barheim key?

Hvordan Komme seg inn i den andre/hemmelige delen av henne mines?

Hvordan kommer man seg vidre inn i lushu mines? altså etter der man skal løpe fra de øglene?

Endret av viul007
Lenke til kommentar
fem spørsmål FFXII:

I dalmasca estersand finner du et sted som heter south bank villiage. men hvordan kommer man seg til andre siden av vannet der?

Hvordan Komme seg inn i den andre/hemmelige delen av henne mines?

Hvordan kommer man seg vidre inn i lushu mines? altså etter der man skal løpe fra de øglene?

8682320[/snapback]

1. Via en sidequest kalt "Last Cactoid"

2. Via en sidequest kalt "Barheim Key"

3. Ikke peiling

4. Ikke peiling

Sjekk ut denne guiden, det meste står her:

FFXII guide

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
fem spørsmål FFXII:

8682320[/snapback]

Av hunts kan du bl.a. få våpen og sjeldent loot som du kan selge for penger (og bazaar goods)

Sidequesten "Barheim key" er lang å beskrive, men finn en walkthrough og søk dokumentet (ctrl+F) for barheim key, så vil du nok finne en fin beskrivelse av hvordan å fåtak i den.

De andre spørsmålene dine er nok også best besvart ved hjelp av en walkthrough.

Dark Archon, den walkthroughen du linket til får jeg ikke opp (blankt vindu). Jeg antar det er Berserker sin? Får den ikke opp. Gjør dere andre det?

-kenny, dette er en tråd for alle FF-spill:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...