Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor kan jeg få tak i et bra skyte våpen i FFXII har spilt ca 25 timer. har kommet til gilmore jungel eller hva det heter!!

8521832[/snapback]

Så vidt jeg vet så er det ingen pistoler som er verdt å bruke. Hvis du da ikke tenker på buer, så er det noen som er ok.

Lenke til kommentar
hvor kan jeg få tak i et bra skyte våpen i FFXII har spilt ca 25 timer. har kommet til gilmore jungel eller hva det heter!!

8521832[/snapback]

Så vidt jeg vet så er det ingen pistoler som er verdt å bruke. Hvis du da ikke tenker på buer, så er det noen som er ok.

8525673[/snapback]

Ingen pistoler verd å bruke? Har du ikke spilt FF XII?

At first Firearms seem to lack in attack power, but they have the ability to penetrate enemies' armor defence. These would be incredibly useful against enemies with high armour and high attacking rate, since you'll be able to attack from a distance.

Henta fra her.

Elsker pistoler på FF XII jeg =)

Lenke til kommentar

8521832[/snapback]

8525673[/snapback]

Ingen pistoler verd å bruke? Har du ikke spilt FF XII?

At first Firearms seem to lack in attack power, but they have the ability to penetrate enemies' armor defence. These would be incredibly useful against enemies with high armour and high attacking rate, since you'll be able to attack from a distance.

Henta fra her.

Elsker pistoler på FF XII jeg =)

8528697[/snapback]

Vel, jeg visste ikke dette, jeg trodde det eneste plusset var bullets som kan legge til status effects osv

Lenke til kommentar

Har endelig fått tak i FFVII etter å ha hørt mye bra om serien. Srtålende fornøyd så langt :thumbup:

Noen som kan si meg hvor jeg skal gå etter jeg har vært i den byen nord-øst for midgar (husker ikke hva den heter i farten) hvor Cloud fortalte om han og Sephirot(?) o.s.v? Gått rundt og letet leenge nå. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Japp, du skal østover, til en liten gård. Der må du først snakke med chocoboene, husk å prate med de til de danser for deg :).

Så kjøper du chocobo lure-materia, og skaffer deg en chocobo utenfor etterpå (husk greens!).

Lykke til videre, spør mer her om du står fast - bare å glede seg til mange mange timer med fantastisk spillopplevelse :).

Lenke til kommentar
Japp, du skal østover, til en liten gård. Der må du først snakke med chocoboene, husk å prate med de til de danser for deg :).

Så kjøper du chocobo lure-materia, og skaffer deg en chocobo utenfor etterpå (husk greens!).

Lykke til videre, spør mer her om du står fast - bare å glede seg til mange mange timer med fantastisk spillopplevelse :).

8538912[/snapback]

Gjorde faktisk alt det før jeg spurte her, men kom ikke noe videre fordet.. Skal jeg forbi "midgarsormen"? Så det var en hule eller no bak der.

Skal si de kyllingene er vanskelige å få tak på :whistle:

Lenke til kommentar

Om du kjøper noen litt dyrere greens så vil Chocoboen bruke lenger tid på å spise de (Mener jeg å huske). Husk å løp i sporene til Chocoboen. (Og IKKE gå av Chocoboen før etter at du har kommet deg over innsjøen med midgarsormen).

Lenke til kommentar

Legger inn spoiler jeg:

Valgfri boss i The Salikwood - FF XII

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Knuste nettopp King Bomb og tenkte jeg skulle ta en tur inn i Necrohol of Nabudis. Vet jeg er alt for dårlig level (gjennomsnitt på 31/32), men det å være i for dårlig level og slite litt, er litt av sjarmen syns jeg =) Kanskje det blir Zodiac Spear på meg ;)
Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

jeg gleder meg også til mye av det du gleder deg til :!:

Pirates, Shrek, FFXIII, Versus, KH III...osv

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
i Necrohol of Nabudis MÅ du ha litt høyere level for å komme deg igjennom... slitsomt sted, fikk Zodiac Spear da
Endret av Leahlinn
Lenke til kommentar
Ikke lek med midgarsormen, den kan "Beta", og det liker man ikke helt enda ;)

8538698[/snapback]

ahh, det bringer tilbake minner om første gang eg spillte FF VII, trodde eg måtte drepe den jævla ormen eg så brukte et par timer på å lvle og løpe rundt der xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...