Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du er level 50-60 regner jeg med du er kommet så langt at du kan gå til Nabreus Deadlands, har du allerede vært der og aktivert teleport crystallen så kan jo du bruke den, hvis ikke går du inn fra Salikawood. Legger til maps som vedlegg som viser hvor det er.

I det området med ring rundt (tror det heter Fog Mutters) spawner det masse Dead Bones, som gir 1500 exp, 3000exp med embroided tippet. Disse spawner 3 om gangen, så det blir et aldri så lite kaos til tider :p Etter ca 25-30 stykker har spawnet så avtar det litt, og du går bare tilbake 2 områder (gjennom hele forrige området, og bare en svipptur innom der med den hemmelige veien, og alle respawner igjen).

Ta battlespeed på det høyeste, bruk gjerne comboen berserk + haste + bravery på minst 1 chr (300% speed, 195% damage).

Fikk 1,3 mill EXP (hadde ca 400 chain) på 1 time, noe som er 1/10 av all EXP som trengs totalt for å nå lvl 99.

Finnes en bedre måte i Henne Mines, men da må du ha minst 10 espers og bør være level 70+

EDIT: Tegnet feil

post-123520-1175961385_thumb.jpg

post-123520-1175962358_thumb.jpg

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar
Jepp, midgar eller hva den heter, sjekket gamefaqs, men finner ikke noen guide om ting som bare kan gjøres på bestemte tidspunkt...

8345989[/snapback]

Om det er noe som du MÅ gjøre før du stikker derfra, fordi du ikke får gjort det senere, så blir det som regel nevnt i div faqs.

Og ja den heter Midgar.

Lenke til kommentar

Bestefar spiller FF:XII, og både jeg og søstra(begge vi to spiller det, men søs er litt mer ivrig) mi fikk en god latter når vi så gambit-oppsettet hans! Husker ikke alt, men noen godbiter husker jeg.

foe=oil - eye drops (litt ironi i at bestefar bruker øyedråper for sine øyer og :p)

foe=flying - curaga

ally=100% MP - attack (husker ikke om det var akkurat sånn, men det var flere som var minst like dumme :p)

haha, jo, et av de beste må være self - raise! Haha, er nok ikke så lett å gjenopplive seg selv når man allikevel er død! :!: :!:

skulle tatt bilde når vi var på hytta, men det glemte jeg :( Kan prøve å gjøre det en annen gang, kanskje.

Må være ekstremt vanskelig :p Han hadde spilt i 100 timer også, men hadde ikke kommet lengre enn Stilshrine of Miriam :!:

Litt slemt da, siden han er nesten blind... Men han har gode briller, og ser spillet såpass... Han skjønner rett og slett ikke gambits, bare :p Søstra mi fiksa skikkelige gambits til han, da.

Endret av Patney
Lenke til kommentar
futtbucker: gidder du å fortelle meg om den metoden i Henne Mines nå?

8359317[/snapback]

Er litt lat i dag, så viser bare til denne videoen som viser hvordan det gjøres:

Litt annen (bedre?) versjon av samme trikset:

EDIT:

Høy evade er viktig, så unequip våpene du bruker til vanlig og bruk f.eks en mace som gir høy evade + et godt skjold.

For å unlocke det området i Henne Mines må du snakke med en garif i Jahara etter du har 10 espers.

EDIT2: Geomancer Yugelu er han du skal snakke med i Jahara

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar
Kjøpte Final Fantasy XII i dag :) , har jeg noe å glede meg til? :p

8429087[/snapback]

Helt klart, men om du kommer til å like det eller ikke er vanskelig å forutsi. Det fins de som elsker det, og de som hater det. ;)

8430182[/snapback]

Jeg liker det sånn passe(har spilt endel nå), men synes at det nye kontroll-systemet er litt vanskelig ;) (edit: ikke så veldig da, men jeg tror jeg er en av de få som likte kontroll/battle systemet fra FFX :p ).

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Kjøpte Final Fantasy XII i dag :) , har jeg noe å glede meg til? :p

8429087[/snapback]

Helt klart, men om du kommer til å like det eller ikke er vanskelig å forutsi. Det fins de som elsker det, og de som hater det. ;)

8430182[/snapback]

Jeg liker det sånn passe(har spilt endel nå)

8430268[/snapback]

Du har spilt i ca 2 timer fra forrige post? ;) Kaller du det endel? ;) Jeg er vel oppe i 24timer, og selv det vil jeg ikke kalle endel! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...