Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Selv har jeg åpnet alle kistene jeg ikke skal åpne for å få ZS tror jeg...

Er det allikevel mulig å få tak i det om jeg har god tid, må jeg evt. gjøre noe spesielt? Samle en spesiell type loot e.l.?

Har ikke lest alt om ZS. Imo idiotisk at man skal få det beste våpenet på denne måten. Husker jo så morsomt det var å få Ultima Weapon i FFVII. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv har jeg åpnet alle kistene jeg ikke skal åpne for å få ZS tror jeg...

Er det allikevel mulig å få tak i det om jeg har god tid, må jeg evt. gjøre noe spesielt? Samle en spesiell type loot e.l.?

Har ikke lest alt om ZS. Imo idiotisk at man skal få det beste våpenet på denne måten. Husker jo så morsomt det var å få Ultima Weapon i FFVII. :wee:

8250684[/snapback]

Nei, jeg tror det er eneste måten å få tak i det på. Jeg har åpna de fleste kistene jeg og |:

Ja, det var digg å jakte ned den dragen! :D

I går natt fikk jeg tak i Ultima, nå har jeg alle espers, inkludert Zodiark (8 Og runda det og, faktisk. Litt skuffende, de aller siste kampene... Det er liksom ikke final fantasy sin gode gamle stil som man aldri går lei av... Jaja, spillet var utrolig bra uansett!

For tiden holder jeg på med FF:TA litt da... Det er ganske bra, gleder meg til FF:TA2 kommer! Blir digg

Lenke til kommentar
Tror ikke de må være kiste formet. Den ene kisten en ikke skal åpne (som jeg åpnet  :thumbdown: ) er utenfor Old Dalan's house, men jeg husker ikke om det var i form av en tradisjonell kiste.

8250409[/snapback]

Det var en av "kistene" du ikke skulle åpne ja. Men den ser vel mer ut som en kurv. Lysebrun/beige nederst og lyseblå på toppen (tar dette fra minnet nå).

Lenke til kommentar
noen som vet om noen bra sider til FFXII?

8251557[/snapback]

Hva slags sider? Du har jo ffinsider og alle de, men for guiding, tips og triks vil jeg anbefale gamefaqs.

Forresten, hva synes dere om musikken i FF? Personlig hører jeg mye av det som vanlig musikk, på mp3 spilleren min osv. Må innrømme at sanger som FFVIII - Balamb Garden og FFIX - Crossing the Knoll bringer minnene tilbake:)

Endret av Emoelg
Lenke til kommentar
Det er nettopp derfor jeg syns det er så teit. Du vet det ikke hvis du ikke leser det på internett eller i den offisielle guiden o.l. Og jeg er av dem som foretrekker å spille uten guide første gang.

8251641[/snapback]

Spiller alltid første gang uten guide, må ikke ha med meg alle hemmeligheter etc. Ved andre gjennomspilling bruker jeg guide o.l.

Men uansett, så er det jo alltid visse ting som du nesten må ha guide for å finne ut av. Hvis du ikke har plenty av tid og enda mer tålmodighet. F.eks jeg hadde aldri klart å få alle Ultimate Weapons i FF X uten å se i en WT. Har den offisielle guiden til FF XII

Lenke til kommentar
Forresten, hva synes dere om musikken i FF? Personlig hører jeg mye av det som vanlig musikk, på mp3 spilleren min osv. Må innrømme at sanger som FFVIII - Balamb Garden og FFIX - Crossing the Knoll bringer minnene tilbake:)

Noen orkesterversjoner av FF sanger, synes de er helt nydelig :love:

FFX - To Zanarkand

FFIX - You're not alone

FFVII - Main Theme

FFVIII - The Oath

FFI-III medley

Finnes så mye bra FF musikk at det er ikke lett å vite hvor en skal begynne :)

Lenke til kommentar

Har mengder og lass med FF musikk.

Jeg har også hat lyst til å dra fram et av ps1 spillene jeg har (VIII og IX), men mitt memorycard er ødelagt (over 200 timer med VIII og IX, arg!) så da må jeg starte på nytt.

De orkesterversjonene er fine, futtbucker. Liker spesielt godt Main Theme fra sjuern. :)

Endret av Emoelg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...