Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde 15 en gang, men sluttet helt å bruke quickenings etter en stund når bossene begynte å få litt HP. I begynnelsen av spillet er quickenings overpowered så det holder.

8207791[/snapback]

Opplever det samme, før slengte jeg på med én quickening chain på en boss for å eie ham så det suste, men videre i spillet har jeg brukt quickenings mindre og mindre. Det blir litt lite skade i forhold til mengden mp du bruker, og jeg har også opplevd at vanlige fysiske angrep er like effektivt.

Lenke til kommentar

tror faktisk ikke jeg har død av bossene dør mer av fiends for de bruker jeg ikke noe annet enn attack på. mens bossen tar 2 sek på grunn av mine 16 lange hits med quikenings:D

noen som slår den?

8205694[/snapback]

Hadde 15 en gang, men sluttet helt å bruke quickenings etter en stund når bossene begynte å få litt HP. I begynnelsen av spillet er quickenings overpowered så det holder.

8207791[/snapback]

hehe jeg bruker alltid Quikenings for og prøve å slå Chain rekorden bare for moro skyld:D

Lenke til kommentar

Jeg har nå kommet til Mt. Bor-Omisca (husker ikke helt hvordan det skrives) og så det var litt magi og armor/våpen jeg burde kjøpe, trenger derfor å tjene en del gil

Har tidligere løpt frem og tilbake og drept skeletons i lushu mines og solgt loot, men er gått litt lei det stedet nå (dro en 200 chain med skeletons en gang, tenkte selfølgelig ikke over at man ikke kan få mer en 99 bonefragments og det skjedde ikke noe spesielt når jeg traff 200, så det var litt bortkastet) :p

Folka mine er lvl 25-33 om jeg ikke tar helt feil, og han Larsa er med som gjest så jeg har 4 folk som kan sloss, hvor burde jeg dra nå for å tjene gil?

Lenke til kommentar
Jeg har nå kommet til Mt. Bor-Omisca (husker ikke helt hvordan det skrives) og så det var litt magi og armor/våpen jeg burde kjøpe, trenger derfor å tjene en del gil

Har tidligere løpt frem og tilbake og drept skeletons i lushu mines og solgt loot, men er gått litt lei det stedet nå (dro en 200 chain med skeletons en gang, tenkte selfølgelig ikke over at man ikke kan få mer en 99 bonefragments og det skjedde ikke noe spesielt når jeg traff 200, så det var litt bortkastet) :p

Folka mine er lvl 25-33 om jeg ikke tar helt feil, og han Larsa er med som gjest så jeg har 4 folk som kan sloss, hvor burde jeg dra nå for å tjene gil?

8209794[/snapback]

har akkurat vært der jeg var i lvl 28 da... men vis du skal tjene penger bør du grinde i skogen ikke langt fra mt. Bur-omisace

Endret av JomT
Lenke til kommentar

Jeg har FFVII, VIII, IX, X, XI og XII... Er jeg en FF-nerd? :dontgetit:

Jeg har diskutert dette med mange venner ufattelig mange ganger og alt de har å si er "FFVII var best da!" selv om de aldri hadde prøvd det... :no:

Så nå kommer jeg med en personlig mening (vil ikke starte noen stor diskusjon ut av dette)...

Jeg syns at FFIX er det beste FF spillet og FFVII havner på en good andreplass. :)

Også vil jeg også legge til at FFVIII er mer eller mindre en kjærlighetshistorie (min mening) og at den burde tolkes anderledes enn de andre FF-spillene.

Lenke til kommentar
Hvordan lvl var dere ved Stilshine of Miriam?

8208253[/snapback]

Var vel rundt lvl 30 med alle folka.

8214344[/snapback]

Akkurat ja! *går å grinder mer* :!:

8214502[/snapback]

Trengs ikke..rundt level 25-26 med 3 stk holder finfint i Stilshrine of Miriam. Seff litt avhengig av augments, magi, våpen, armor osv men går nok greit uansett så lenge du er over 25.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...