Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Jeg har levlet hele gjengen. Og ved 40 timers spilling (og mindre og skulle jeg mene), så var alle mine over lvl 30 ved samme punkt som Øyh er.

Dette tyder på for dårlige/feil våpen, feil bruk av licensboardet o.l. eller feil gambits, slik at å daske monstere for å levle rett og slett ikke går raskt nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen lage en spoiler hvor det står om man noensinne kommer til å kunne bruke mer enn 3 samtidig  :p  Sånn for å vite om jeg trenger lvl'e alle.

Husk hvis du har svaret så sett det i spoiler med warning!  :p

8169278[/snapback]

ja du får jo med guest members da :D

8169685[/snapback]

Var nok ikke det han tenkte på..

Han tenkte på om han noen sinne ville bli tvunget til å bruke alle members'a

Lenke til kommentar
Det er en ting eg ikke viste før eg leste det her inne.

Så eg hadde aldri hatt over 26 eller no i chain før eg var lvl 27 xD

eg hadde aldri fått noen spells som drop :|

8165657[/snapback]

Du får ikke spells som drop som at du skulle kjøpt dem, men du får status: protect ;)

Lenke til kommentar
Det er en ting eg ikke viste før eg leste det her inne.

Så eg hadde aldri hatt over 26 eller no i chain før eg var lvl 27 xD

eg hadde aldri fått noen spells som drop :|

8165657[/snapback]

Du får ikke spells som drop som at du skulle kjøpt dem, men du får status: protect ;)

8170304[/snapback]

Ah slik ja ^^

Lenke til kommentar

jeg har nå spilt i 14 timer(i løpet av 2 døgn) og lurer på hvor man fant det våpenet i rothwails tomb kalt demonsbane eller deathbringer.

jeg er da lvl: 13 Vaan, 14 Basch, 14 Ashe, 12 Penelo, 11 Fran, 8 Balthier.

og lurer på om dette er en litt lav lvl?

Lenke til kommentar

Har man 6 spillere på høy lvl, så kan man faktisk bytte ut til 3 ferske karakterer om man feks skulle daue med alle 3 du har inne akkurat der og da.

For ikke å snakke om å feks starte med 3, bruke quickenings på de, så bytte de ut når mpbaren er tom til ditt main-team, som så tar ned bossen på vanlig måte med gambits.

Lenke til kommentar
Har man 6 spillere på høy lvl, så kan man faktisk bytte ut til 3 ferske karakterer om man feks skulle daue med alle 3 du har inne akkurat der og da.

For ikke å snakke om å feks starte med 3, bruke quickenings på de, så bytte de ut når mpbaren er tom til ditt main-team, som så tar ned bossen på vanlig måte med gambits.

8180608[/snapback]

Hvis du gidder å levle 6 spillere så er det en fordel ja, men det tar jo lang tid, og er ikke nødvendig i det hele tatt. Du kunne jo også brukt den tiden du bruker på å levle de 3 andre på å levle main partyet ditt enda høyere. Tror nok f.eks 3 chr på lvl 50 er bedre enn 6 på lvl 40.

Hvis du skal ta noen vanskelige hunts utenfor storylinen er det kanskje nødvendig, men til storylinen er det ikke nødvendig imo.

Lenke til kommentar

Jeg tok det da jeg var lvl 12-14.

Hvordan:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det var ganske enkelt: Ikke gå inn i rommet der dyret er. Lokk det bort til en av "utgangene", så slipper du å få skeletons mot deg hele tiden samt at det ikke når deg med fysiske angrep. Bruk så kun langdistanseutstyr og magi til å ta dyret. Skru av gambits og gjør ting manuelt så har du full kontroll. Eneste du kan ha er gambit er healing av noe slag. Om du begynner å få lite hp, gå litt vekk fra monsteret slik at det ikke rekker fram med magien sin heller. Nå kan du heale så mye du vil uten å bli angrepet mens dyret står på samme sted. Ikke gå for langt bort, dyret "respawner" med full hp om du gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...