Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

Normalt tar det 45 minutter å sette opp en konto som bestilles i ordinær arbeidstid. Det tar noe lengre tid i disse dager men bestillingen er mottat og ligger til behandling.

Du vil om kort tid motta en velkomstmail med brukernavn og passord til kontoen som du kan ta i bruk med en gang du mottar mailen. Korrekt resolving av domenet vil deretter ta et par dager mens dette registreres og DNS oppdateringen propagerer. Faktura sendes uavhengig av dette.

Mvh,

Kundeservice

Servetheworld

ja, om ikke lenge så er siden oppe å går da, i hvertfall oppe, om ikke riktig satt opp, dere må forvente dere en liten ventetid etter at siden er oppe til siden er "riktig" i forhold til innholdet, forumet, bilder og diverse, walkthrough's og utseende. håper dere tar dette til hensyn så ikke mailen min blir oversømt innen 2 timer etter at siden er oppe.

/ps; Kritikk er fullt lovlig og blir tatt hensyn til, men jeg gidder ikke mail's som begynner med "siden din suger" eller "faen ta FF"..

Lenke til kommentar
ja, om ikke lenge så er siden oppe å går da, i hvertfall oppe, om ikke riktig satt opp, dere må forvente dere en liten ventetid etter at siden er oppe til siden er "riktig" i forhold til innholdet, forumet, bilder og diverse, walkthrough's og utseende. håper dere tar dette til hensyn så ikke mailen min blir oversømt innen 2 timer etter at siden er oppe.

/ps; Kritikk er fullt lovlig og blir tatt hensyn til, men jeg gidder ikke mail's som begynner med "siden din suger" eller "faen ta FF"..

Yes, detta var på tide at vi fikk en Norsk FF side med forum. La oss håpe at forumet blir aktivt(veit at eg skal være aktiv ;) )

Hipp Hipp Hurra for www.FF-norge.net

EDIT:

Er dessverre ikke flink med photoshop, men et godt tips er vel kanskje å spøre folk på en av disse forum kategoriene HER

La oss krysse fingrene for at dette blir en suksess :w00t::thumbup:

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

der ja, fikk mailen nå, brukernavn og pass er = PUH, trudde du jeg skulle si det du eller :p

neida, siden er oppe med kontrollpanelet mitt, 15 mails som jeg kan velge selv, og resten kommer i morgen, DNS må oppdatere seg på nettet før jeg kan legge ut siden, i mellomtiden prøver jeg ut diverse løsninger her på jobben og hjemme, har bare en standard PHP-side, men vil gjerne ha med HTML, der alt kan tilpasses litt enklere, og ser penere ut.

Får se hva det blir, i morgen går i hvert fall startskuddet. :D

/ps; Kommer til å jobbe via mail med adventchildren.net også, da jeg har sendt mail til han/hun/de om diverse rundt FF-hjemmesider ( bilder, avatarer og alt rundt FF ).

Endret av Specter
Lenke til kommentar

Her er litt info :

har 500mb, med 5gb overføring i mnd, 15 mails med "[email protected]" har så mange subdomener jeg behøver ( faktisk ikke et spesifikt antall på det ) feks ; forum.ff-norge.net.

Hvis noen her vurderer hjemmeside med webhotell anbefaler jeg www.servetheworld.net aller mest, billig og sinnsykt bra!

Lenke til kommentar

Tilbake til Final Fantasy musikken. Noen av dere som merket noe spesielt i det Martha Louise og Ari Behn giftet seg for noen år siden? Ikke det.. Vel, mitt spørsmål er hvem det er av dem som digger Final Fantasy. For gjett hvilken sang de danset brudevalsen til? "Waltz for the Moon" fra Final Fantasy 8, valsen som blir spilt i cutsequencen hvor Rinoa og Squall danser i starten av spillet. :D

Husker det fortsatt. Satt og så på dagsrevyen da klippet kom. Hørte det var noe kjent med musikken, og regnet med det var noe av de "vanlige komponistene" ala Mozart/Beethoven, men jeg klarte ikke å plassere sangen. Plutselig gikk det opp for meg, og jeg begynte å le. Dette var for godt (les: rart) til å være sant. Alle jeg snakket med trodde ikke på meg. Hvorfor skulle musikken til et kongelig bryllupp komme fra noe så simpelt som ett playstationspill? Gikk dermed til dataen og sendte mail til kongehuset.no for å få bekreftet mine teorier. Svaret jeg fikk:

Hei.

Takk for mail av 22. oktober 2002. Komponisten til bryllupsvalsen heter Nobuo Uematsu (Japan), fra CD/Filmusikk: Final Fantasy VIII: Eyes On Me og valsen het: Waltz for the Moon.

Håper at du klarer å finne den. Lykke til.

Med vennlig hilsen

Mari Sørli

Prinsessens sekretær

Yes. Mine teorier var bekreftet. Men filmmusikk? :thumbdown: Dette var for dårlig av kongehuset. Dermed sendte jeg en ny mail hvor jeg rettet på henne, og i tillegg spurte hvorfor akkurat dette stykket ble spilt. Svaret lød som så:

Hei.

Jeg kan dessverre ikke svarepå ditt spørsmål om hvordan akkurat dette

musikkstykket ble valgt. Jeg viste heller ikke at det kom fra et playstation

spill, men takk for informasjonen.

Med vennlig hilsen

Mari Sørli

Prinsessens sekretær

Gøy å kunne vise disse mailene til venner og familie ;) Fortsatt artig at dette er fakta. Ari eller Martha digger FF :D

Lenke til kommentar
Når kommer man inn på sia da? Må alle ha eget passord og bruker navn?? :hmm:

Trur at sida ikkje er oppe ennå...

prøvde å gå inn på den, men funka ikke så regner med at den er under construction, men når den er oppe sign me in :thumbup::yes:

Bra :thumbup: Specter skal gjøre dette til den beste FF siden.... (her i norge i alle fall) :w00t:

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...