Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som vet om en sikker kilde til teleport stones? Har veldig få av disse nå.

Edit: Det går an å kjøpe disse i "klanbutikken" (clan provisioner) når du er kommet til ranken Headhunter (kanskje tidligere også).

Jeg var og i lvl 25+ da jeg kom til Stilshrine of miriam.

Endret av Emoelg
Lenke til kommentar

Når du kommer til Port of Balfonheim er det også en som selger teleportstones. Teleportstones er også en sjelden steal fra noen fiender. Har du på Thieves cuff, så kan du stjele den fra noen monstre.

Men klanbutikken i Muthru bazar er den enkleste tidlig i spillet.

Lenke til kommentar

Ok... så her satt jeg og jeg dro fram et støvete og gammelt FFXI-online og tenkte at jeg kunne aktivere den igjen, eneste problemet er at jeg har glemt PlayOnline-IDen min...

jeg vet at jeg kan ringe in til PlayOnline og få den, men de er bare oppe fra 0900 til 1800 og jeg er somregel ikke hjemme på de tidene... Så jeg tenkte jeg kunne dobbeltsjekke her om det er en annen måte?

takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

En annen ting man kan gjøre for å skaffe penger:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hunten Vorpal Bunny (Eryut Village/Golmore Jungle). Når man kommer til området Vorpal Bunny befinner seg på, for så å utrydde alle fiender i området (bortsett fra Vorpal Bunny), begynner det å poppe opp undeads over alt. Disse dropper relativt bra loot. Det er også ganske lett å bygge opp chain. Så lenge man er i god nok level, er det eneste eventuelle problemet man kan støte på at fienden blinder deg ofte.
Lenke til kommentar
Ingen som vet om en sikker kilde til teleport stones? Har veldig få av disse nå.

Edit: Det går an å kjøpe disse i "klanbutikken" (clan provisioner) når du er kommet til ranken Headhunter (kanskje tidligere også).

8096963[/snapback]

Jeg var lvl 50 :O

Lenke til kommentar

8096963[/snapback]

8108444[/snapback]

Hm, rart. Vel, kanskje ikke, gjør du mye sidequests eller trener du karakterene? Jeg Gjør periodevis mainquest, og sidequests innimellom.

Lenke til kommentar

8096963[/snapback]

8108444[/snapback]

Litt kjedelig å drepe alle foes på et slag? :p

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal ta et stort avhopp fra mainquesten i FFXII og ta noen hunts o.l. Er kommet meg 12 timer ut i spillet, og er et stykke ut i ørkenen på vei vestover. Har lagret ved en oransje krystall.

Har jo en ekstra mann på laget, og det skorter på penger. Vil ha diverse ny magi jeg kom over óg. Vil få noen levels (Har hittil i snitt omtrent ett level per time spilt på figurene)

Planlegger å ta en tur til Montblanc, er det noe annet moro jeg kan gjøre som et avbrekk fra mainquest?

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal ta et stort avhopp fra mainquesten i FFXII og ta noen hunts o.l. Er kommet meg 12 timer ut i spillet, og er et stykke ut i ørkenen på vei vestover. Har lagret ved en oransje krystall.

Har jo en ekstra mann på laget, og det skorter på penger. Vil ha diverse ny magi jeg kom over óg. Vil få noen levels (Har hittil i snitt omtrent ett level per time spilt på figurene)

Planlegger å ta en tur til Montblanc, er det noe annet moro jeg kan gjøre som et avbrekk fra mainquest?

8111831[/snapback]

Njei...visst du kun har spillt i 12 timer, er vel hunts det eneste alternativet. Hvilket lvl er karakterene dine? Etter hva jeg har forstått, så blir de fleste side quests tilgjengelig litt lenger ut i spillet. Er du ferdig i Raithwill`s Tomb?

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Det kan alltid gjøre seg. Bare pass på å ikke overtren deg, det er jo ikke noe gøy =)

Hunts er en fin måte å ta avbrekk på. Husk å sjekke i "The Sandsea" etter hunts i tillegg til hos Montblanc. Ser du litt bakover i tråden finner du noen måter å skaffe en del penger på, men da tror jeg du må være litt lenger ute i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg er nesten samme sted så deg, og slet litt med å overleve i ørkenen og bestemte meg for å levle og få litt utstyr. Jeg fant en genial plass også. Lhusu Mines! (tror jeg det het)

Jeg går inn over i grotta, dreper det jeg finner. Har en med steal som første pri. gambit. Når jeg kommer til den andre broa, så går jeg forsiktig frem. Ett/to skeletons popper opp av bakken. Jeg stjeler bone fragments av de (mye verdt faktisk), dreper de, og går litt lenger frem hvis jeg har mer mana. Dette gjorde jeg i kanskje 3 timer og jeg fikk vel levla alle folka mine 4 levler, pluss jeg tjente minst 30 000 gil. Som gjorde at jeg kunne kjøpe gode våpen/armor til alle folka mine og de fleste spellsa fyren i bhujerba hadde... (følte ikke jeg trengte alle)

Bare pass på at du ikke havner i en slosskamp med mer enn 3 skeletons. De er ganske tøffe og kan bruke all slags magier og komboer...

Hvis du har 3 eller flere med quickenings har jeg et annet forslag også, som er mindre lønnsomt. Med den save krystallen i den ørkenen du er i, gå tilbake, motsatt retning av der du skal. Da finner du raskt en stor "talon" fugl, som normalt er altfor vanskelig for deg(meg) å drepe. Men har du 3 folk med quickeninger så skal det gå lett å drepe fuglen. Det skal gi deg 600 exp. ca. Går du tilbake to skjermer så spawner den og du kan gjenta prosessen.

Lenke til kommentar

Noen som gidder å fortelle meg mer om FF11??....

har aldri orket å prøve det siden det er mmorpg.

Åssen kamp system er det?..."wow lookalike"

mer en charater om gangen?.....trur jeg har sett hint til det her..=/

Og si meg litt mer om dette spillet...denne tråden har fått meg litt mer intresert...

Lenke til kommentar
Har ikke flyttet meg så mye på License-Boardet, flytter meg som regel bare når jeg har EQ/magi jeg ikke kan bruke. Alle folka har 200LP eller mer...

8113207[/snapback]

Du bør bruke de på augments! Augments er svært svært viktig for at du skal gjøre deg sterkere. Ekstra hp, sterkere slag, bedre blokking osv.

Utrolig viktig, som sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...