Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Hei medfans av Final Fantasy

henvender meg her óg, da det er her man finner entusiastene :)

Ihvertfall, har opprettet en tråd (på designsiden.com) der jeg ber om hjelp til å lage et design til en FFside på nettet. Om noen kunne tenke seg å hjelpe oss med dette så ville vi blitt veeeeldig glad =)

Send en mail (jonaslindstad@[email protected]) om du er interessert!

Dette er sikkert feil sted å spør, men vi er virkelig desperate nå.. (Ja, jeg får sikkert smekk for dette =/ )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei medfans av Final Fantasy

henvender meg her óg, da det er her man finner entusiastene :)

Ihvertfall, har opprettet en tråd (på designsiden.com) der jeg ber om hjelp til å lage et design til en FFside på nettet. Om noen kunne tenke seg å hjelpe oss med dette så ville vi blitt veeeeldig glad =)

Send en mail (jonaslindstad@[email protected]) om du er interessert!

Dette er sikkert feil sted å spør, men vi er virkelig desperate nå.. (Ja, jeg får sikkert smekk for dette =/ )

8069452[/snapback]

jeg kan prøve på noe når jeg har blitt ferdig med den til min side kan du sende noen renders som jeg kan bruke da?

Lenke til kommentar

Bestilte nettopp denne. Leather bound, hard back. Mye lekrere enn piggyback-guidene til de andre FF-spillene.

Nå må jeg bare se å fullføre spillet, og så startet på nytt med guiden og oppnå 100%. :D

8070018[/snapback]

men vet du hva som skjer når du får 100% da? og hvor mye koster guiden?

Lenke til kommentar

Jeg er i dårlig humør nå. Skulle spille litt XII etter middag. Starter opp spillet, velger load game og får vite at save-gamen er ØDELAGT. Den 20 timer lange saven min er po**er meg ØDELAGT. Det skulle ikke vært lov. Har ikke lyst å begynne på nytt nå heller..

This data is corrupted. Loading failed.
Lenke til kommentar

Kjedelig Dunedain! Har opplevd noe ala det samme selv. Morsan hadde lånt PS2'n til DVDavspilling. Ho slettet 50% av savegamesa mine. Blant annet GTA San Andreas som jeg bare hadde et par oppdrag igjen på og hadde slitt for å få gull på alle skolene osv... Var ikke i så godt humør etterpå jeg heller. Gadd aldri å spille opp til det punktet igjen. :(

Lenke til kommentar
Noen som vett åssen det kan fikses? Hvis det kan? Prøver alt.

8071525[/snapback]

Vet ikke om det kan fikses, tviler egentlig litt. Fikk ikke gjort noe med mitt ødelagte GT4 savegame. Men en god regel er å ha 2 saves, og save på annenhver, så hvis en fil blir ødelagt så har du hvertfall den andre.

Lenke til kommentar

Bah, jeg sliter litt fram og tilbake rundt fem timer ut i spillet jeg. Kommer meg nok igjennom det, men er mye løping fram og tilbake til en savecrystal for å få hp og mp. Hvor lang tid tar det før man er ute av de uendelige jernbanesporene, kloakksystemene o.l.? Har den "save game to a new file, it will take a long time to get back" (e.l.) meldingen hver gang jeg lagrer fremdeles. Er nå i området der de elektriske dyrene suger på strømmen overalt.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Jeg er i dårlig humør nå. Skulle spille litt XII etter middag. Starter opp spillet, velger load game og får vite at save-gamen er ØDELAGT. Den 20 timer lange saven min er po**er meg ØDELAGT. Det skulle ikke vært lov. Har ikke lyst å begynne på nytt nå heller..

This data is corrupted. Loading failed.

8071390[/snapback]

Du har ikkje laga deg ei backup-fil då? Det plar eg alltid å gjere, i tilfelle noko slikt skjer. No og då so lagrar eg berre på to-tre forskjellige filer, slik at dersom fila går til helvete, eller eg køddar det til i spelet, so hentar eg berre ei av dei andre filene.

Lenke til kommentar
Er hypp på å komme meg av dette ensidige sporet av huler og slikt ræl.

Hehehe....er EN DEL "huler og ræl" gjennom store deler av spillet! Så håper du ikke er såå lei! :p

8072517[/snapback]

Hehe, er så få gambits, magiting og slikt jeg har så det blir bare å gjenta seg selv på hver fiende jeg møter. Regner med at det blir mer variasjon i angrepene jeg bruker framover i spillet. Er level 7 etter 5 timer. :wee:

Lenke til kommentar
Tviler sterkt jeg også. Spess nå som jeg sjekket minnekortet og la merke til at saven ikke heter Final Fantasy XII, men Corrupted Game....

8071627[/snapback]

du kan jo da kjøpe en sånn dings som du puter memory cardet inn i så lagrer den alt som er der og tar back up av alt som har vært der. så kan du velge hva du vil sette inn der igjen. tror en venn hadde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...