Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilt www.ff-norge.net , han/hun som kom med dette forslaget først, send meg en PM,

med-admins blir Zippio og Slash, de som har noen videre kunnskap med hjemmesider og innhold, feks photoshop, forum, php og annen ekspertise, PM meg strax.

Lenke til kommentar
Hvem skal være layout ansvarlig? Krysser fingrene for at dere får det bra til.. Så lenge siden ikke heter NORSKFINALFANTASYRELIGION.net..

Akkurat nå er jeg i startfasen, jeg vurderer PHP, men lurer på om det blir for "enkelt" og dårlig, med tanke på layout og utseende, hvis du kan dette, PM meg, så tar vi det mano el mano

/ps; www.FF-Norge.net

Endret av Specter
Lenke til kommentar

Ja, fortell deres venner, foreldre og barn, man er ikke FF-fan før man er medlem på www.FF-Norge.net ( etter hvert ;D ), trenger fortsatt folk som er gode på PHP,HTML, Photoshop, look på siden, og alt .. egentlig :D

Lenke til kommentar
{Hmmm} Høres bra ut, selv om religionstingen er litt, ja, rart.

Uansett, meld meg på.

hva kaller du det? en sekt, dethøres enda dummere ut, men men, det er ikke ordet som betyr noe, det er betydningen

but your in

Lenke til kommentar
Så herlig at får opp en ff side. Blir bra. Synd jeg ikke er bedre på hjemmeside stuff, får da kunne jeg kanskje bidratt litt til siden. Keep up the god work :thumbup:

Kan hende du kan bidra selvom du ikke kan noe generelt med hjemmeside, finnes alltid andre ting.

Lenke til kommentar
Så herlig at får opp en ff side. Blir bra. Synd jeg ikke er bedre på hjemmeside stuff, får da kunne jeg kanskje bidratt litt til siden. Keep up the god work  :thumbup:

Kan hende du kan bidra selvom du ikke kan noe generelt med hjemmeside, finnes alltid andre ting.

Du for bare si fra isåfall.. Hadde vært gøy å være med å utvikle noe sånt. Kanskje du trenger noen admins eller noe. Visst du skal hja forum da, noe jeg håper det blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...