Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Jeg har også tre favoritter, Vaan, Ashe og Penelo, så de ligger kanskje litt høyere level enn de andre. Men prøver å holde så jevnt som mulig. For det kommer utvilsomt kamper vi trenger alle. Dessuten så kan bare hver person ha 3 quickenings hver, så hvis man ikke trener opp alle, så får du tre med gode quickenings og tre med "dårlige".

Er egentlig glad i forskjellige roller til folkene, men syns det blir vanskeligere på dette enn tidligere spill i FF-serien, siden licenssystemet er så åpent. Digger det, men syns at alle burde hatt et system hver, eller iallefall at hvert system hadde vært lagd forskjellig.

Final Fantasy XII <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig der, jeg synes det burde vært litt mer stengt itifra hvilken job de skulle ha.. Prøver å begrense Vaan og Ashe til sverd, Penelo til daggers, Fran til bue, Bash til øks og Baltier til pistol.. Men vi får se.. Penelo og Ashe får nok snart noen staver og rods =)

Lenke til kommentar
Prøver å begrense Vaan og Ashe til sverd, Penelo til daggers, Fran til bue, Bash til øks og Baltier til pistol..

8053143[/snapback]

Sånn gjorde jeg også det, men så fant jeg plutselig noen kister med noen greie staver oppi, og vips vekk med sverdene til Vaan og Ashe :blush:

Lenke til kommentar
Prøver å begrense Vaan og Ashe til sverd, Penelo til daggers, Fran til bue, Bash til øks og Baltier til pistol..

8053143[/snapback]

Sånn gjorde jeg også det, men så fant jeg plutselig noen kister med noen greie staver oppi, og vips vekk med sverdene til Vaan og Ashe :blush:

8053171[/snapback]

Hehe, ja ting kan sikkert fort forandre seg ;) MEN det er noe jeg lurer på. Har en øks til Bash som gir har 47 i attackpower.. Men den er dog meget ustabil.. Hva jeg tar på en fiende kan være alt fra 4-600 og helt ned til 15.. Noen som vet hva i alle dager dette er for noe?

Lenke til kommentar

Hehe, ja ting kan sikkert fort forandre seg ;) MEN det er noe jeg lurer på. Har en øks til Bash som gir har 47 i attackpower.. Men den er dog meget ustabil.. Hva jeg tar på en fiende kan være alt fra 4-600 og helt ned til 15.. Noen som vet hva i alle dager dette er for noe?

8053216[/snapback]

Kanskje det har noko med rustninga til fienden å gjere? Dersom ein fiende har mykje rustning, so er det kanskje best å bruke pistolar eller liknande, som har piercing-eigenskapar.

Eventuelt kan det hende personen berre har kasta Protect på seg sjølv. Då plar dei vere ein del tøffare.

Lenke til kommentar
Jeg har fått en del forskjellige stener som foreksempel firestone noen mening i å samle på disse?

8053218[/snapback]

Enkelte av dei har litt eigenskapar i kamp, men eg berre selge dei. Masse pengar for loot, pluss at du opnar opp ting du kan kjøpe på Bazaar.

Lenke til kommentar

8053216[/snapback]

Kanskje det har noko med rustninga til fienden å gjere? Dersom ein fiende har mykje rustning, so er det kanskje best å bruke pistolar eller liknande, som har piercing-eigenskapar.

Eventuelt kan det hende personen berre har kasta Protect på seg sjølv. Då plar dei vere ein del tøffare.

8053243[/snapback]

Nope. Det er sånn axe virker, den damage som blir gitt er rett og slett litt tilfeldig. Men er er avhengig av protect, rustning etc også.

Lenke til kommentar

8053216[/snapback]

8053243[/snapback]

Nope. Det er sånn axe virker, den damage som blir gitt er rett og slett litt tilfeldig. Men er er avhengig av protect, rustning etc også.

8053444[/snapback]

Aiai, blir nok fortvekk tilbake til sverd for godeste Bash da føler jeg.. Random damage er hat.

Lenke til kommentar
De fire bounty huntersa man møter inne gruven i Bhujerba, meninga at man drepe de?

8053484[/snapback]

Tviler.. Du klarer kanskje en av de, men med fire så er du solgt. Løp det du er kar om ;)

Om noen har klart alle så er jeg skrekkelig spent på LP og Loot fra de ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...