Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Er det noen andre her som knerter edderkoppene som suger strømmen i kloakken? Er litt plagsomt å måtte løpe tilbake til save-krrystallen hver gang for å få fullt liv igjen :(

Men fint at prosentene ikke går ned når du går ut av den delen hvor edderkoppen suger strøm :cool:

Endret av Torsty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Augments er nok det smarteste å fylle ut først, samt noen essensielle technicks.

Et tips; få deg deg "charge" og sett gambit som MP<20% - Charge.

 

Når det gjelder gil, så er det nesten alltid mangel på det gjennom spillet. Jeg tok og farma Bomb King noen timer og stjal items fra han som er verdt 900gil. Noen ganger får du også et items så er verdt 1500gil. Kan lett tjene 100k gil i timen med thief cuffs på.

Lenke til kommentar

Hvorfor driver R2 og blinker nedi venstre hjørne på skjermen? Har den noe å gjøre med quickening chains i det hele tatt?

 

EDIT: Kan noen forklare meg åssen man får til quickening comboes? Var visst bare flaks den ene gangen jeg fikk det til :hrm:

Endret av Flexi
Lenke til kommentar
Hvorfor driver R2 og blinker nedi venstre hjørne på skjermen? Har den noe å gjøre med quickening chains i det hele tatt?

 

EDIT: Kan noen forklare meg åssen man får til quickening comboes? Var visst bare flaks den ene gangen jeg fikk det til  :hrm:

8007585[/snapback]

 

hvor mange av figurene dine har quickenings?

du tenker vel på combooes slik som inferno eller cataclysm?

Endret av Leahlinn
Lenke til kommentar
Er det noen andre her som knerter edderkoppene som suger strømmen i kloakken? Er litt plagsomt å måtte løpe tilbake til save-krrystallen hver gang for å få fullt liv igjen :(

Men fint at prosentene ikke går ned når du går ut av den delen hvor edderkoppen suger strøm  :cool:

8007512[/snapback]

Sørg for at en i laget ditt har Cure, så slipper du det.

Lenke til kommentar
Er det noen andre her som knerter edderkoppene som suger strømmen i kloakken? Er litt plagsomt å måtte løpe tilbake til save-krrystallen hver gang for å få fullt liv igjen :(

Men fint at prosentene ikke går ned når du går ut av den delen hvor edderkoppen suger strøm  :cool:

8007512[/snapback]

Sørg for at en i laget ditt har Cure, så slipper du det.

8008666[/snapback]

 

Cure healer jo så utrolig lite, hvertfall nå som hver char begyner å få over 500 hp. Spør igjen, er det ingen augements som gir mer MP?

 

 

EDIT: Angående quickenings så lurte jeg bare på åssen man får inn x antall hits. Noen ganger så er det et symbol vedsiden av navnet på en person i party'n, ikke sant? Men det hender også at det ikke er noen symboler i det hele tatt (trekant, firkant, x), og da har jeg ikke peiling på åssen jeg skal få flere hits. Mulig dette var litt dårlig forklart, så bare spør igjen hvis du ikke skjønte det :)

Endret av Flexi
Lenke til kommentar
Cure healer jo så utrolig lite, hvertfall nå som hver char begyner å få over 500 hp. Spør igjen, er det ingen augements som gir mer MP?

 

 

EDIT: Angående quickenings så lurte jeg bare på åssen man får inn x antall hits. Noen ganger så er det et symbol vedsiden av navnet på en person i party'n, ikke sant? Men det hender også at det ikke er noen symboler i det hele tatt (trekant, firkant, x), og da har jeg ikke peiling på åssen jeg skal få flere hits. Mulig dette var litt dårlig forklart, så bare spør igjen hvis du ikke skjønte det :)

8008807[/snapback]

 

gått nok forklart for min del :)

trykk på R2 når den lyser for å "shuffle" igjennom quickeningsene dine,

hvis det ikke kommer noen så er det bare å trykke på R2 igjen

husk at det går best hvis flere av folka har fulladet MP klare til å bruke quickenings

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
gått nok forklart for min del :)

trykk på R2 når den lyser for å "shuffle" igjennom quickeningsene dine,

hvis det ikke kommer noen så er det bare å trykke på R2 igjen

husk at det går best hvis flere av folka har fulladet MP klare til å bruke quickenings

8009267[/snapback]

 

Ah, takk skal du ha :thumbup: Lurer på en ting til, leste igjennom en walkthrough på gamefaqs.com. Der stod det at man kan kunne kjøpe en katana, eller et ninja sverd (husker ikke helt) i Rabanastre, men jeg finner ingen butikker som selger noen av delen :dontgetit: Må jeg kanskje komme meg lenger uti spillet først? Hadde vært litt artig med en/et katana/ninja sverd eller et digert 2-hånds sverd, skader en del mer enn vanelig en hånds.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

store 2-hånds sverd ,eller greatswords som de heter, får du ikke før lenger ut i spillet

når det gjelder katana og ninja sverd så fant jeg ikke de i Rabanastre i starten, men litt lenger ut i spillet et annet sted

husker ikke helt skal finne det :blush:

 

kan vel ikke si for mye..

Endret av Leahlinn
Lenke til kommentar
Rart så populær Final Fantasy-religionens tråd blei idag. Lurer på hvorfor... :!:

 

Noen som ikke er fornøyde her?

8009751[/snapback]

 

Spillet har svart til mine forventninger til nå. Faktisk likte jeg det bedre enn jeg trodde jeg skulle. :D

Eneste som sliter litt fortsatt er kamerakontrollen, men jeg merker den begynner å sette seg nå. :)

Lenke til kommentar
Er det noen andre her som knerter edderkoppene som suger strømmen i kloakken? Er litt plagsomt å måtte løpe tilbake til save-krrystallen hver gang for å få fullt liv igjen :(

Men fint at prosentene ikke går ned når du går ut av den delen hvor edderkoppen suger strøm  :cool:

8007512[/snapback]

Sørg for at en i laget ditt har Cure, så slipper du det.

8008666[/snapback]

 

Glad for at jeg fant ut dette, folka mine løpte rundt i ring sånn at Fran skulle få full MP til å livoppfriske folk. :love:

 

Må si spillet mitt har gått over forventningene selvom jeg ikke har kommet langt, er heldigvis tilbake og blitt med i en klan.

 

Har enda ikke helt forstått greia med license :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...