Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

glemte å si at jeg også har FFX-2, da med en skikkelig ripe så jeg er stuck før første FMV på andre kapittel :p var egentlig et teit ballesugende spill på alle måter. går rundt med bare tre halvnakne kjerringer og hører på kjip musikk. Det at Nobou forlot SE var en stor skuffelse, og battlethemen i X-2 må være tidenes kjipeste...

OOC: øøy, side 60!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokså vanlig å ha slik kvalitet på gode animerte bilder, personlig så vil jeg se en liten film med den kvaliteten.

Hva synes folket er den ultimate GF/Summon gjennom seriene?

Ble forelsket når jeg så Diablo og Jojimbo(Eller hvordan man skrev det... Samuraien)

7980968[/snapback]

Ifrit er nok min favoritt. FFVIII versjonen er best. Ellers er Brothers fra samme spill også veldig kul.

Lenke til kommentar
Okey, takk for svar. Bestilte FFXII på Cdon.com. Sender dem det slik at jeg får spillet på fredag, eller sender dem spillet på fredag?

7984515[/snapback]

Jeg fikk mail fra cdon nå om at spillet ble sendt i dag, og at det ville komme fram innen 2-3 virkedager. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Det er strenge regler for det, men ikke alle butikkene som bryr seg. Spaceworld er faktisk en kjent gjenganger for dette.

Hvilken spaceworld var det Loki? Kan godt hende andre kjeder også begynner å selge det om spaceworld dreit i datoen.

Spillet er levert itl kjedene nå iallefall :).

Lenke til kommentar
vet ikke om dette har blitt spurt om før, men er det no forskjell mellom den amerikanske og den europeiske utgaven av spillet?

har hatt den amerikanske siden oktober/november :blush:

7986945[/snapback]

Håper at den europeiske versjonen har knall mye ekstra material, som Dark Aeons var på FFX. Bare for å irritere sånn som deg som ikke klarer å vente til den europeiske lanseringa :tease:

Neida, tror de er like.

Lenke til kommentar

Dark Aeons...var vel på den amerikanske tror jeg. Men de var ikke på den originale japanske.

Og så mener jeg å huske at det var diverse saker i FF7 som kun var på den europeiske versjonen også.

Men alt i alt så er det nok ikke store forskjellen på europeiske og amerikanske nei. :)

Lenke til kommentar

Fra Wikipedia :):

An international version of the game was released in Japan as "Final Fantasy X: International" and in PAL territories under the name "Final Fantasy X." It features content not available in the original NTSC releases, including battles with dark versions of the game's aeons, an airship fight with the superboss Penance, and various added scenes. The Japanese release of Final Fantasy X: International also includes a twelve minute video clip bridging the story of Final Fantasy X with that of its sequel, Final Fantasy X-2.

Lenke til kommentar

Ifølge Square Enix selv så er det ingame-grafikk ja. Er naturlig nok masse skeptikere som rett og slett nekter å tro på det, og mener SE føyer seg inn i rekken av de som gjør det "the Sony way" som man kan kalle det.

Jeg vet ikke helt selv, men jeg velger å stole på det Square Enix sier, og at de faktisk er i stand til å levere ingame-grafikk som er på nivå med det vi har sett i traileren. Husk at spillet fortsatt er langt unna, det er bare noen prosent ferdig, og teknologien har nok nådd enda lengre når vi får det ferdige produktet. :)

Lenke til kommentar
Okey, takk for svar. Bestilte FFXII på Cdon.com. Sender dem det slik at jeg får spillet på fredag, eller sender dem spillet på fredag?

7984515[/snapback]

Jeg fikk mail fra cdon nå om at spillet ble sendt i dag, og at det ville komme fram innen 2-3 virkedager. :)

7986415[/snapback]

Hm.. ikke fått en mail selv. Men når jeg sjekket ordrestatusen så stod det komplett, som betyr at spillet er på vei, ikke sant?

Lenke til kommentar
Dark Aeons...var vel på den amerikanske tror jeg. Men de var ikke på den originale japanske.

Og så mener jeg å huske at det var diverse saker i FF7 som kun var på den europeiske versjonen også.

Men alt i alt så er det nok ikke store forskjellen på europeiske og amerikanske nei. :)

7988040[/snapback]

Når det gjelder FF VII, så var Ruby og Emerald Weapon kun med i den europeiske utgaven i tillegg så inneholdt pal versjonen litt ekstra FMV sekvenser. Denne versjonen ble senere lansert i Japan som international edition. Mulig at USA fikk samme utgave som Europa, men tror ikke det.

Lenke til kommentar
Hm.. ikke fått en mail selv. Men når jeg sjekket ordrestatusen så stod det komplett, som betyr at spillet er på vei, ikke sant?

7989617[/snapback]

Hvis det står komplett så vil jeg tro det er sendt ja. Du får sikkert mail snart. Spillet er nok på vei. ;)

Når det gjelder FF VII, så var Ruby og Emerald Weapon kun med i den europeiske utgaven i tillegg så inneholdt pal versjonen litt ekstra FMV sekvenser. Denne versjonen ble senere lansert i Japan som international edition. Mulig at USA fikk samme utgave som Europa, men tror ikke det.

7990099[/snapback]

Det var det ja. :) Var litt usikker på om Emerald og Ruby var i den amerikanske utgaven. De var hvertfall ikke i den japanske. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...