Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

runna VIII (alle GF's, lv 100 på alle, ultima og omega weapon i grusen)

IX (bare siste boss, litt på chocobo, og tatt hades (største superboss-pingle EVER!)

X (alle Dark Aeons utenom Dark Yojimbo, ikke tatt Nemesis, mangler noen stats å maxe)

holder på med FFVI på GBA-emu.

 

ikke særlig imponerende egentlig, men jeg liker spillene, og i motsetning til Randy syns jeg VIII var kjempebra og X ganske bra, men Tidus's stemme var rett ut for jævlig, og lipsyncen unne vært fiksa. Lulu var vel den beste figuren og Sin er den beste skurken noensinne i FF: stor, kald, supersterk og viktigst av allt: sier ikke en piss! og er ikke alle FF-spillene (av de jeg har spillt) litt klinete på enkelte punkter? gleder meg til XII, men mye mere til XIII til PS3. som er 2 laaange prosent på vei. bildene fra grafikkmotoren White Engine ser helt syke ut.

sq08v.jpg

BARE SE PÅ MØNSTERET I GENSEREN HENNES!

FFversusXIII gleder jeg meg også til! som forberedlesler til disse to titler har jeg allerede fått meg en HDMI fra clas ohlson til 150, forhåndsbestillt PS3 på det som nå heter electroworld i sandvika (tidl. spaceworld), og hivd meg over all info jeg kommer over. kommer sannnsynligvis til japan 08, så vi kan vente XIII til 09 her i europa. sannsynligvis samtidig meg USA siden PAL-konverteringer er en saga blott med HD-formatene.

Lenke til kommentar

Jaja, ikke ha for store forventninger til FF12. Noen av dere kommer til å bli skuffet. FF12 er et kjempeflott spill, men det mangler en solid, engasjerende handling. Jeg tror mange hardbanka FF-fans som verdsetter spillene høyest for sin unike måte å fortelle en historie på, kommer til å merke at dette ikke svarer til forventningene. Har spilt igjennom spillet selv og for hva handling gjelder, er dette ikke Final Fantasy kvalitet. Handlingen er ikke dårlig, men ikke god heller, den er middmådig.

 

Det er min mening. Jeg vet at dette spillet blir roset av ulike anmeldere, men jeg har ikke sett en eneste anmeldelse som beskriver hva som gjør historien i spillet så bra...

Lenke til kommentar

Nei, det han sier at du liker alle spill som har kommet fra 4-10, altså sett bortifra alle tullefinalfantasy (cc/tactics) eller oppfølger spill, så hvordan kan du være skeptisk til nyere FF spill, når det neste i den rekkefølgen faktisk er XII, som ikke har kommet ut enda? ;)

 

Hva er liksom problemet? ;)

Lenke til kommentar

vel, Shvia fra FFX har jo den stiligste overdriven EVER:

http://youtube.com/watch?v=fBYAqFJhXJo

 

men jeg klarer ikke å bestemme meg for om Anima's overdrive er like kul:

http://youtube.com/watch?v=Vsl6cgc0Q8M

16x99999 er jo helt rått, 1599984 totalt! riktignok er det bare i PAL-versonen :p

 

Doomtrain fra VIII var jo sinnsykt bra i bruk, kunne boostes til 200, og nesten alle bad status, inkludert vit 0. hadde ingen problemer med å beseire bahamuth med denne karen!

 

dette er vel min favorittliste innen jeg har spillt FFXII og FFXIII og FFvXIII (hvis FFvXIII har summons, da)

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Er FFXII ute? Når jeg var innom spaceworld så sa en fyr der at dem ikke fikk inn spillet før på fredag, og på cdon.com stod det at utgivelses var på fredag.

 

Edit: Fetter'n min sverga på at han stod og holdt i en kopi av FFXII når han var på samme spaceworld.

Endret av Flexi
Lenke til kommentar

Er litt usikker faktisk. Når jeg har forhåndsbestilt varer fra cdon før, så har jeg fått det på dagen, kanskje dagen etter, eller noen ganger også dagen før.

Så normalt skal du få spillet på fredag/lørdag ja. Men du får en mail når de har sendt varen avgårde, og foreløpig har jeg ikke fått noen. Venter fortsatt i spenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...