Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens XII nærmer seg, er det på tide med noen nyheter om XIII og Versus XIII:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Final Fantasy XIII

 

* The opening scene will be a real-time battle scene surpassing what has been seen in the trailers

* The story begins with something from the lower world invading Cocoon and causing mass panic.

* Residents of Cocoon are fearful of the outside world, and regard "influence" from the outside world as something like a virus. Those who have been influenced by the outside world are exiled..

* The people of Cocoon are concerned about their home falling from the sky.

* People who do things that could make Cocoon fall, or who could potentially have to ability to do so, are exiled.

* The blond-haired man from the most recent trailer is big and strong enough to run around while carrying two people.

* The blond man's foot size is 33 cm.

* A playable demo is in the works, as SE wants to get one out as soon as possible.

Final Fantasy Versus XIII

 

* The game should be able to feature battles in environments have great differences in height.

* Battles will make use of the full environment, including what is above and below the characters.

* Players won't be able to warp freely to any spot on the battle field... only to where you have placed the character's sword.

* You can throw the sword as well, and then warp to it.

* Versus will have multi-character parties, and party members will have their own abilities and weapons.

* According to Nomura, we can expect something similar to Kingdom Hearts.

* The game will include SIXAXIS support.

 

Likte det med at vi kan forvente oss noe alla KH i Versus XIII :love:

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Ingen av de stedene er billige i forhold til det å plukke det opp hos en rimelig norsk spillbutikk.

 

moms kommer i tillegg, ikke toll.

 

359+35,- = 394,- + 25% moms = 492 + tollgebyr på 70,-

 

Totalpris: 562,-

 

Vips, dyrere enn de aller fleste i norge (tviler på at noen selger dyrere enn 549,- - vanlig pris hos de rimeligste blir 499,-).

Lenke til kommentar

Jeg synes uansett det er viktig å påpeke playx.no sin småsvindel med dette med moms. Siden det er et norskt domene regner jo folk med at det ikke er moms, men det står jo litt bortgjemt på siden at moms og tollgebyr legges til siden det sendes fra danmark.

 

Cdonprisen var fin ja :). Selv betaler jeg nok enda bedre siden jeg vil selge spillet der jeg jobber, hehe.

 

GLEDER MEG!! :D

Lenke til kommentar
Stemmer det Alastor. Bra noen orka å ta det regnestykket. :p

Selv syns jeg nå det var ganske billig å kjøpe fra cdon til 459, da kommer bare frakt på 29 kr i tillegg, og jeg bestilte noen dvd-filmer i samme slengen, så. :wee:

7976705[/snapback]

CDON prisen var ok den, men alt de selger der om dagen er jo "Svenskt Cover".. Da blir det for uaktuelt for meg. Bestile fra absoluttspill.no til den nette sum av 459 kr og 29 kr i frakt. Klokker inn på 488,-

 

Billigste jeg har sett hvor det ikke snakkes om svenskt cover!

Lenke til kommentar

Enig i det Alastor, at det er viktig å få fram det angående playX. Farlig hvis man ikke vet det, da kan man få seg et lite sjokk.

At det er svensk cover fra cdon gjør meg ikke så mye, det er bare at det står på svensk bakpå, samt inni den lille manualboken. Men det gjør det på Final Fantasy X-utgaven min også så. :p

Men det var billig til norsk cover å være ja Swoofah. :) Er nok ikke noen andre nettbutikker som har det til lavere pris. Skal man ha håp om å finne det billigere så må man nok stikke innom noen vanlige butikker.

 

Er ikke mange dagene igjen nå. Håper leveringa er rask og smertefri, trenger noe å pusle med i vinterferien. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...