Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Første norske anmeldelse (i en stor avis) av FF XII er kommet inn:

 

Aftenposten gir terningkast 6

 

Dro fram kulturbilaget og på førstesiden der var Vaan coverboy. Visste at det var en grunn til at jeg abonerer på den avisen.

7801243[/snapback]

 

Jeg så det også, det var supahnize! Skulle ønske omtalen var mer utfyllende, men antar at sekser på terningen gir en pekepinn... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjukheit... Så akkurat Nevnarions video der han banker livsskiten ut av Necron, med alle i level 1. Hvordan kommer man så langt uten at de levler opp, og hvorfor skader de fremdeles så mye? Har bare rundet IX en gang, og syntes Necron var slitsom nok med "vanlige" levler.

7811875[/snapback]

 

Thnx :wee:

Å komme så langt involverer en god del taktiske grep, strategisk tenking og noe flaks.

For å unngå å levele opp så er det bare å rømme (Flee) fra alle random battles. Boss-kamper gir ikke noe exp. Og så er det noen utvalgte kamper som gir exp som man ikke kan rømme fra, og i disse kampene må man bruke Vivi sin stop-magic eller Quina sine evner til å bruke petrify, for å komme seg gjennom kampen. :)

Riktig bruk av equipment og angrep er viktigere enn mange tror. ;)

Lenke til kommentar

Syns det er like greit at det tar en stund før FF XIII kommer. Da rekker PS3 å gå ned i pris først. Tror jeg hadde blitt litt irritert om det hadde kommet om et år, og jeg ikke hadde fått spilt det fordi PS3 fortsatt kostet over 5k :!:

 

Men angående FF XII, så selv om det er vel optimistisk å tro at man skal bruke 1 år på det, så forventer jeg faktisk at det skal klare å underholde meg til langt utpå sommeren (når jeg kjøper det i slutten av februar).

Lenke til kommentar
In other news, Final Fantasy XIII har blitt bekrefetet for en 2008 release..

 

Link

 

Egentlig helt ok for meg, da det gir meg mer tid med XII når det endelig får EU release! :)

7824060[/snapback]

 

Du tror du kommer til å bruke 1 år på XII? :p

7824154[/snapback]

Faktisk ja.. Jeg har en rar måte å spille på, hvor jeg rusher igjennom så langt at jeg nesten har fått med meg hele historien, og da slutter å spille. Så tar jeg spillet opp igjen om en 2 måneders tid for så å ta meg bedre tid og virkelig setter meg inn i spillet. Så et år går veldig fort før jeg i det hele får fullført :)

Lenke til kommentar
In other news, Final Fantasy XIII har blitt bekrefetet for en 2008 release..

 

Link

 

Egentlig helt ok for meg, da det gir meg mer tid med XII når det endelig får EU release! :)

7824060[/snapback]

 

Greit for meg også, da kan jeg spille ferdig XII til ps2 først, og når jeg da blir ferdig med XII skal jeg fortsette på IX (er på cd3), fy så positiv jeg er :D

 

Monkeyboy: Slækt at PS3 ikke har soner på spill :D da kan man kjøpe XIII international når det kommer ut =) istedenfor å vente på en PAL release!

Lenke til kommentar

Jeg fant ut i natt at PS2 kan spille spill fra gamle PlayStation. :ohmy:

Da jeg kom til et SAVE point, sier det seg selv, det funket ikke. Jeg har jo bare et PS2 Memory Card og det funker jo ikke å SAVE et PS spill på et Memory Card beregnet til PS2.

Så da spør jeg: Kan jeg ha et Memory Card fra PlayStation i PS2 maskinen, vil det funke å SAVE gameplayet mitt da til tross for at dette foregår på en PlayStation 2 maskin?

 

(Grunnen til at jeg spør i dette topicet er fordi jeg har bare 3 PS spill, Final Fantasy 7, 8 og 9.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...