Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Samme her. De eneste FF spillene jeg ikke har spilt er FF III og XI. Nå er FF III bestilt til DS og jeg håper å ha det i posten i slutten av uken. FF XII fikk jeg posten for en uke siden (har riktignok spilt det i over en måned). Så nå blir det FF på vei til og fra jobben og når jeg kommer hjem er det FF da også.

Er rett og slett litt redd for å spille FF XI og bli avhenig. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samme her. De eneste FF spillene jeg ikke har spilt er FF III og XI. Nå er FF III bestilt til DS og jeg håper å ha det i posten i slutten av uken. FF XII fikk jeg posten for en uke siden (har riktignok spilt det i over en måned). Så nå blir det FF på vei til og fra jobben og når jeg kommer hjem er det FF da også.

7288365[/snapback]

DU er heldig du. DS og greier, harregu'a! Jeg blir enda grønnere enn vanlig, slik missunner jeg deg.

Kan ikke du eller andre love meg å gi en saftig omtale av FF III her da?

Harregu, jeg svimer altså snart.. FF 3 nå, på DS, - harregu'a!

Lenke til kommentar
Hmmm visste ikke om denne siden her i det hele tatt. Er fan av FF i stor grad.

Spiller FFXI online som jeg syns er super kult. Har spilt det i 10 mnd nå. Noen andre her som spiller det?? :love:

7292045[/snapback]

Må bare tipse deg om at det ikke er lov til bilder i signaturen ;)

Spiller ikke XI, hadde gjort det om jeg ikke var så redd for å bli avhengig :/

Lenke til kommentar
Jeg har ikke snøring på Wii og DS, men PS3 er spill-sonefri, så alle spill fungerer på alle konsoller osv

Ser ikke dette helt i relevanse med Final Fantasy dog

7290548[/snapback]

grunnen til at det er rellevant er for hoved grunnen til at jeg kommer til a kjope PS3 og DS eller PSP er final fantasy alle adre spill er bare en bonus

men er du sikker paa at jeg kan spille (PAL spill, europeiske) paa min amerikanske PS3 (kjopes den 19 nov)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke snøring på Wii og DS, men PS3 er spill-sonefri, så alle spill fungerer på alle konsoller osv

7290548[/snapback]

grunnen til at det er rellevant er for hoved grunnen til at jeg kommer til a kjope PS3 og DS eller PSP er final fantasy alle adre spill er bare en bonus

men er du sikker paa at jeg kan spille (PAL spill, europeiske) paa min amerikanske PS3 (kjopes den 19 nov)

7294263[/snapback]

Om jeg har tolket "spillsonefrie spill" riktig så ja, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar

Etter det jeg har skjønt så er alle DS-spill sonefrie, men hvis man skal linke opp med en annen DS, så kan man få problemer.

Når det gjelder amerikansk PS3 og europeiske spill så skal dette gå greit. Spillene skal visstnok være sonefrie. Men dette gjelder ikke for filmer, de er indelt i soner, så du kan ikke se en europeiske film på en amerikansk PS3. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Etter det jeg har skjønt så er alle DS-spill sonefrie, men hvis man skal linke opp med en annen DS, så kan man få problemer.

Når det gjelder amerikansk PS3 og europeiske spill så skal dette gå greit. Spillene skal visstnok være sonefrie. Men dette gjelder ikke for filmer, de er indelt i soner, så du kan ikke se en europeiske film på en amerikansk PS3. :thumbdown:

7295492[/snapback]

Dog er det redusert fra 6 (7?) soner til 3.. Dog havner vi jo seff i den ubrukelige gruppa sammen med Afrika osv.. WEHU!

Lenke til kommentar

7288365[/snapback]

har også fått FF XII i posten for en uke siden, FF III er bestilt den å :love:

Lenke til kommentar

7290548[/snapback]

hvor har du fått vite at PS3 er spill-sonefri?

Endret av Leahlinn
Lenke til kommentar

7290548[/snapback]

7303472[/snapback]

Jeg har fulgt med på nyheter angående PS3 etter som de har kommet, og til frem til nå har ikke dette blitt tilbakevist..

Ærlig talt så har vel dette hvert en feature som har hvert kjent lenge, og et kjapt google søk bekrefter dette:

slashdot

IGN

Som dere ser, datert tilbake til Mars..

Lenke til kommentar

7290548[/snapback]

7303472[/snapback]

Jeg har fulgt med på nyheter angående PS3 etter som de har kommet, og til frem til nå har ikke dette blitt tilbakevist..

Ærlig talt så har vel dette hvert en feature som har hvert kjent lenge, og et kjapt google søk bekrefter dette:

slashdot

IGN

Som dere ser, datert tilbake til Mars..

7303948[/snapback]

Å ja :blush: takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...