Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, etter jeg så finaly fantasy: advent children fikk jeg veldig lyst til å prøve et spill fra denne serien! har ps2,xbox,xbox360, gamecube og data med grei nok specs:P trenger forslag til et godt sted å begynne liksom=):p

7177917[/snapback]

Etterhvert så kan du jo gå til VII'rn som gir deg forhistorien til Advent Children, og gjør at filmen også blir mye bedre =)

 

Og vi venter på FFVII:AdvendChildrenComplete!

7183093[/snapback]

 

En ny film?oO

somm ikke jeg vet om oO!! :ohmy::ohmy:

post-102994-1162998481_thumb.gif

post-102994-1162998498_thumb.gif

post-102994-1162998513_thumb.gif

Lenke til kommentar
500,- er forsåvidt ikke en veldig dyr pris for et fantastisk spill som Final Fantasy VII ;)

7247052[/snapback]

 

Nei er ikke det ^^

 

Men fikk spillet på nytt fra en kompis som ikke liker Final Fantasy men kjøpte det fordi han hørte det var bra når han hadde ps1, synd for han bra for meg :)

Lenke til kommentar

Jeg har forsatt originalutgaven som jeg kjøpte samme dag som den kom ut. Tar veldig godt vare på den. :!:

 

Ellers så er det jo gode nyheter her for de som har en PSP eller planlegger å skaffe en PS3 (må jo spille FF XIII når det kommer):

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1187&s=gamer.no

 

Ikke at jeg klager, men 5$ for et FF-spill er nesten for godt til å være sant. Håper det stemmer. :D

Lenke til kommentar
EG VIL VÆÆÆÆRE MED...sitter faktiskt å spiller FF 7 ak nå..hehe....er i costa del sol..for 50ende gang tror eg...er så digg..spiller om og om igjen...

7249972[/snapback]

 

Skulle ønske de kunne patche PC-utgaven til WinXP. Selv med alle merkelige rare fikser på nettet crasher det ALLTID på chocobo-races hos meg :( Det er UTROLIG synd, for det er DET beste spillet jeg har, og garantert det jeg har lagt mest tid i (er vel eneste spillet jeg faktisk har bikka 1000 timer spilletid på).

 

Edit: Og for meg er det en låt som gir meg SKIKKELIG gåsehud, og det er theme from Burmecian Kingdom. Hele stemningen i Burmecia sammen med events og musikken; får nesten tårer i øynene her ;)

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...