Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Hei, tenker dette er den rette plassen å spørre mitt spørsmål. Jeg anskaffet meg FFXI for noen uker siden. Jeg lagde en såkalt PlayOnline account (?), men når jeg nå formaterte og installerte FFXI igjen fikk jeg ikke logget inn. Jeg husker fortsatt PlayOnline ID'en min (BBBBTTTT - bokstav, tall), men mener å huske at jeg ikke satt noe passord. Kan noen hjelpe meg litt?

Edit: Altså, hvor faens vanskelig skal det her være? Nå ble plutselig kontoen min sperret fordi jeg tastet feil passord tre ganger :(. De liker tydeligvis å gjøre ting fuckings vanskelig for folk. Kunne ikke bare hatt en loginscreen med user og pw istedet for 10 usernames og samme antall passord :hm:.

Endret av Marti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål under om Final Fantasy X-2, kan innehalde potensielle spoilerar for folk som ikkje har spelt det, so eg skjular det litt.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har eit spørsmål angåande Final Fantasy X-2, veit at det er mange her inne som ikkje likar dette spelet, men eg er _ikkje_ ute etter ein diskusjon om spelet er bra eller dårleg. Det eg lurar på, er det "Percent complete"-greiene i spelet. Eg har forstått det slik at det er 4 forskjellige sluttar på spelet, og ein femte som kjem fram om ein får 100% complete. Men om eg startar eit "New Game +", som eg forstår eg skal få når eg har runda spelet ein gong, vil då prosentane mine nulle seg ut igjen? Eller vil eg sleppe å gjere alle dei små minispela om igjen? Send gjerne svar på PM.

Lenke til kommentar
Spørsmål under om Final Fantasy X-2, kan innehalde potensielle spoilerar for folk som ikkje har spelt det, so eg skjular det litt.

Har eit spørsmål angåande Final Fantasy X-2, veit at det er mange her inne som ikkje likar dette spelet, men eg er _ikkje_ ute etter ein diskusjon om spelet er bra eller dårleg. Det eg lurar på, er det "Percent complete"-greiene i spelet. Eg har forstått det slik at det er 4 forskjellige sluttar på spelet, og ein femte som kjem fram om ein får 100% complete. Men om eg startar eit "New Game +", som eg forstår eg skal få når eg har runda spelet ein gong, vil då prosentane mine nulle seg ut igjen? Eller vil eg sleppe å gjere alle dei små minispela om igjen? Send gjerne svar på PM.

7047981[/snapback]

Ikke gi deg før du får 100% slutten!! Likte ikke spillet, men den slutten var verd alt slitet!

Lenke til kommentar

Meld meg på denne religionen takk.. :p

Nå har GameTrailers kommet opp med en prewiew av Final Fantasy XII. Se den her.

It's all gorgeous, and it doesn't take a lot of squinting (?) to mistake this for Next-Gen. That is until you look at Final Fantasy XIII trailers, but that's years away.

7075782[/snapback]

Oi, grafikken ser bedre ut enn jeg forestilte meg i bevegelse, har bare sett ganske lavkvalitetsvideoer hittil. Får en god følelse i meg av å se på dette. Me like. :love:

Lenke til kommentar
Meld meg på denne religionen takk.. :p

Nå har GameTrailers kommet opp med en prewiew av Final Fantasy XII. Se den her.

It's all gorgeous, and it doesn't take a lot of squinting (?) to mistake this for Next-Gen. That is until you look at Final Fantasy XIII trailers, but that's years away.

7075782[/snapback]

Oi, grafikken ser bedre ut enn jeg forestilte meg i bevegelse, har bare sett ganske lavkvalitetsvideoer hittil. Får en god følelse i meg av å se på dette. Me like. :love:

7093850[/snapback]

Skjønner godt du liker det :D

HER har du noe å forkorte ventetida med, nemlig 14 (!) siders anmeldelse av spillet (gamer.no har noe å lære :p )!

Lenke til kommentar
The bounty hunts, while extensive and rewarding, comprise almost everything there is to FFXII's optional gameplay. There are a few fetch quests and "talk to these people in the right order" tasks with minimal rewards, but you can pretty much forget about mini-games or optional content with any real substance.

Hmmm... likte ikke den helt. :hmm: Syns det ofte er mest kos å oppdage de frivillige sidequestene og mestre mini-games. Ellers høres det veldig, veldig bra ut! :love:

Lenke til kommentar

kan noen fortelle meg hva som menes med dette? hvor er denne scenen?

There a secret ending that shows tidus coming out of sea and meet with yuna and his friend again and a second that tidus explaining to yuna all about how he came back.
Endret av Leahlinn
Lenke til kommentar

There a secret ending that shows tidus coming out of sea and meet with yuna and his friend again and a second that tidus explaining to yuna all about how he came back.

kan noen fortelle meg hva som menes med dette? hvor er denne scenen?

7126554[/snapback]

Først bør du sette det du skrev i spoiler, for det er nemlig to av sluttene på FF X-2. Den siste får du når du har klart spillet 100%.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvordan jeg liker randomized skattekister, synes det høres litt bad ut.. Men alt i alt er vel dette spillet jeg gleder meg mest til, etter å ha sett Gothic3 ikke møte mine forventinger spillmessig og grafikkmessig..

7125670[/snapback]

Randomized skattekister suger i FF XII.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvordan jeg liker randomized skattekister, synes det høres litt bad ut.. Men alt i alt er vel dette spillet jeg gleder meg mest til, etter å ha sett Gothic3 ikke møte mine forventinger spillmessig og grafikkmessig..

7125670[/snapback]

Randomized skattekister suger i FF XII.

7130917[/snapback]

Skulle jeg rolig mene ja; De burde være statiske

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...