Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes de var råbra ports begge to. Nå har jeg ikke spilt treeren mye før denne versjonen, men det er visstnok en del endringer utenom grafikken.

Fire er awesome som alltid.

Nettopp spilt begge to ferdige.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hva syntes folket om mobilversjonene av FFIII og FFIV? Har lastet ned FFIII nå, gleder meg til å spille litt :)

Klassiske spill med oppdatert grafikk? Ja, takk. :)

In other news, har jeg kjapt spørsmål om FFXIV. Så vidt jeg vet begynner open beta den 17de, og varer frem til launch. Men vi har også Early Access for oss som forhåndsbestilte. Hva er egentlig forskjellen her? Hvorfor forhåndsbestille og få Early Access, når man får open beta før det uansett?

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg ikke klarte å holde meg lengre. Har forhåndsbestilt PS4 og Final Fantasy XV. Jaja, det måtte jo skje før eller senere. tongue.png

Har spilt betaen til Final Fantasy XIV: A Realm Reborn en stund nå, og det lover absolutt bra. Det er ikke mye igjen av det makkverket vi fikk sist gang. Eneste minuset er at serverne er stappfulle hele tiden fordi de ikke kjøres på maks kapasitet av en eller annen grunn, så sliter med å lage flere karakterer på samme server. Men det ordner seg nok til launch. Det vil nok få sterk konkurranse i Elder Scrolls Online og Wildstar, men det gir dem også sterk konkurranse. Det lover svært bra, med andre ord.

Btw det er open beta på FFXIV denne helgen, for de som ikke har fått det med seg. Det vil heller ikke bli flere wipes, så karakterene man lager nå vil være spillbare i fullversjonen. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Med Final Fantasy XIV og Grand Theft Auto V i gang, og Kingdom Hearts Remaster på vent, for å nevne noe, har jeg masse å spille på til langt inn i neste år. Så sånn sett er det ingen hastverk med å få FF X Remaster i hyllene. Men samtidig hadde jeg jo håpa at det skulle komme i løpet av året da. :p Menmen, vi får se. :)

Lenke til kommentar

Nå har vi bittelitt info:

http://kotaku.com/final-fantasy-x-looks-beautiful-in-hd-x-2-looks-goo-1346817471

"Det ser pent ut" og kommer til "vinteren" i Japan.

Høres bra ut, men jeg begynner å bli litt utålmodig. I motsetning til Nevnarion er jeg veldig forsiktig med å kjøpe opp for mange spill med frykt for min egen tidsbruk på gaming, men FFX-remasteren er noe jeg har "satt av tid til", for å si det sånn. Hadde definitivt håpet det skulle komme før jul, hvertfall. Hehe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...