Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Er det hovedpersonen fra FFXII? Så ut som en Tidus-kopi.

6208303[/snapback]

Nei, han ser ut som en mannlig prostituert.. Trist at alle folkene etter ff viii får en sånn femilook eller hva jeg skal kalle det.. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja han ligner litt på Tidus, skulle egentlig ønske vi fikk mer av en tiende mann som var mer mannlig :hmm: , sånn som  favorittkarakteren min i FFX Auron :yes:

6215039[/snapback]

Tror ikke det kommer til å skje på en god stund. Det virker som Square har sansen for "femi" hovedpersoner :p

Men andre personer virker jo mannlige, sånn som han her fra XII-ern. Han heter forøvrig Basch.

basch.jpg

Endret av Strife_Cloud
Lenke til kommentar

Final Fantasy X-2 er vel det FF-spillet som har fått mest kritikk av alle FF-spillene så langt. Jeg har også kritisert det.

Men igår klarte jeg 100% på det. Og det var en rørendes slutt. Ikke like god som den i X, men alle som har runda X bør "kjempe" (utrolig enkelt å spille, fiends-ene er for lette osv) seg igjennom det. De timene jeg brukte var vel verd slutten, og spesielt 100% slutten. Etter dette ser jeg anderledes på X-2 :blush:

Lenke til kommentar
Final Fantasy X-2 er vel det FF-spillet som har fått mest kritikk av alle FF-spillene så langt. Jeg har også kritisert det.

Men igår klarte jeg 100% på det. Og det var en rørendes slutt. Ikke like god som den i X, men alle som har runda X bør "kjempe" (utrolig enkelt å spille, fiends-ene er for lette osv) seg igjennom det. De timene jeg brukte var vel verd slutten, og spesielt 100% slutten. Etter dette ser jeg anderledes på X-2  :blush:

6242314[/snapback]

Har ikke gjennomført verken X eller X-2. Jeg har X-2 men har ikke rørt det siden jeg står fast i X enda. Jeg vurderer å starte på nytt siden jeg har sikkert slåsset og levlet for lite. Har kommet til der jeg er ombord i en båt og så kommer det noe svært jævelskap som slipper masse bomber osv. Den dreper alle sammen i ett strike, helt umulig å ta den.

Lenke til kommentar
nå har jeg bare spilt FF8 og FF9, men av de 2 så likte jeg best 8eren

har spilt mye forsjellige spill, men ingenting slår FF :love:

det jeg liker med FF er at det er så mye føleser og handlig i spillene

6235571[/snapback]

Og du har ikke spilt FFVII? Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
nå har jeg bare spilt FF8 og FF9, men av de 2 så likte jeg best 8eren

har spilt mye forsjellige spill, men ingenting slår FF :love:

det jeg liker med FF er at det er så mye føleser og handlig i spillene

6235571[/snapback]

Og du har ikke spilt FFVII? Løp og kjøp!

6250182[/snapback]

nei vet :blush:

finnes det noen plass man han få kjøpt det til PS1 ? bortsett fra qxl osv, har ikke lyst til å kjøpe brukt, sikkert bare masse riper i plata osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...