Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, Krom, er mest vant med at folk flest ikke har hørt om PCSX2, eller emulatorer i det hele tatt. Eller så ser videoen helt fin ut.

Bruker selv Sixaxis'en gjennom pluginet DS3Tool. Foretrekker egentlig å spille på PC-skjermen uansett, TV'n oppe sliter med input-lag på et kvart sekund eller deromkring. Fattern måtte plugge anlegget rett i TV'n i stedet for dekoderen for å slippe ekko når lyden var på på både TV'n og anlegget.

Lenke til kommentar

Har dere hørt om den japanske versjonen av FF 12 som skal visst ha et helt annen system på kampsystemet. noe me3d zodiac, det er så irriterende at Europa aldri får sånner ting .

Og visst de skal gi ut HD versjon av ff 12 som ligger i kortene så burde de faen med ta med den oppdaterte patchen av spillet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Sorry, Krom, er mest vant med at folk flest ikke har hørt om PCSX2, eller emulatorer i det hele tatt. Eller så ser videoen helt fin ut.

Bruker selv Sixaxis'en gjennom pluginet DS3Tool. Foretrekker egentlig å spille på PC-skjermen uansett, TV'n oppe sliter med input-lag på et kvart sekund eller deromkring. Fattern måtte plugge anlegget rett i TV'n i stedet for dekoderen for å slippe ekko når lyden var på på både TV'n og anlegget.

Hehe, det går helt fint kompis! :)

Bruker enten Sixaxis eller X360 kontroller for PC, spørs litt egentlig. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Elsker Final Fantasy XIII og XIII-2, to spill som ga meg ny mening med livet :green:

Elsker de spillene jeg også! :D Skjønner bare ikke hvorfor folk hater dem så veldig... :(

Lenke til kommentar

Elsker de spillene jeg også! :D Skjønner bare ikke hvorfor folk hater dem så veldig... :(

Mange fans som er skuffa over at de velger realisisk grafikk med "altfor" fine jenter/gutter i spillene, i forhold til "midget-people" i de tidligere spillene. Men man kan da ikke forvente "midget-people" i 2013 :p :p

Endret av Serah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som betatester FF XIV?

Jepp, men har ikke fått begynt å spille enda, jobbet hele helga, og fikk ikke lasta det ned før i natt, men håper å få prøvd det etter jobb i dag. :)

Edit: ooog det fikk jeg ikke gjort nei, for den betatesten var jo ferdig før jeg kom meg hjem. >_>

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Wow takk til S-r-e-x for patchen, nå spiller jeg FF 12 International Zodiac job system fra japan med engelsk tekst 100 prosent patchet inn,

PLuss at pcn min er ganske bra så jeg skrudde opp detaljene til fullt og spillet ble nesten i HD .

Helt sykt at jeg ikke har gjort dette før. Eier FF 12 og ps2 og da.

Skal spille dette mens jeg venter på FF 10 Hd version

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...